شبکه, LiveAction

با نرم افزار Live Action شبکه را شفاف‌تر ببینید

نرم افزار Live Action
رای بدهید

برسی نرم افزار Live Action

اگر بخواهید مشاهده و نظارت جامع و کاملی بر روی شبکه را در اختیار داشته باشید، نرم افزار Live Action، یک پلتفرم پیشنهاد بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

LiveNX – Enterprise Network Monitoring Software Platform

با نرم افزار Live Action می‌توانید تمامی شبکه خود را به صورت کامل تحت نظارت داشته باشید. با این نرم افزار خواهید توانست که به اهداف تجاری خود دست یافته و در کنار آن هزینه‌های راه اندازی شبکه خود را نیز کاهش دهید.

1 - نرم افزار LiveAction

1 – نرم افزار Live Action

راهکارهای مانیتورینگ و مدیریت عملکرد شبکه در نرم افزار Live Action

نرم افزار Live Action این قابلیت را به شما خواهد داد تا بتوانید یک نظارت کامل را با توانایی تنظیم براساس نیاز خود در اختیار خود داشته باشید.

بهینه سازی عملکرد برنامه

نرم افزار Live Action به تیم عملیات شبکه شما این توانایی را می‌دهد که عملکرد برنامه را با یک راهکار آنالیز شبکه همراه با قدرت نظارت کامل، بهینه کنند.

تغییرو تحول و نوآوری با نرم افزار Live Action

با استفاده از نرم افزار Live Action خواهید توانست که در دوران تغییرات دیجیتالی، از زیرساخت‌های نوینی همچون Cloud یا SD-WAN بهتر استفاده کنید.

2 - نرم افزار LiveAction

2 – نرم افزار Live Action

تجزیه و تحلیل پیشرفته

یکی از مهمترین نیازهای تیم مدیریت شبکه شما، آنالیز شبکه از جنبه‌ها و وجه‌های متفاوت است. این گزارش‌ها و آنالیزها را می‌توانید با Live Action به صورت یکپارچه و عملیاتی به دست بیآورید.

آمادگی برای مشکلات احتمالی شبکه با راهکار نرم افزار Live Action

تیم مدیریت شبکه باید بتواند در سریع‌ترین زمان ممکنه مشکلات را شناسایی و آنها را برطرف کند. Live Action امکاناتی در اختیار شما قرار خواهد داد تا در این خصوص نگرانی نداشته باشید.

3 - نرم افزار LiveAction

3 – نرم افزار Live Action

عیب یابی شبکه با سرعت بیشتر با نرم افزار Live Action

MTTR را می‌توانید با استفاده از Live Action کاهش بدهید. کشف و برطرف کردن مشکلات با سرعت بالا در این خصوص به شما کمک خواهد کرد.

بهترین شیوه عملکرد

این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا برنامه منسجمی به تیم‌های مدیریت و عملیات شبکه ارائه کنید تا آنها با بتوانند دقت و سرعت بیشتری در کارها داشته باشند.

قابلیت مشاهده کامل شبکه

اگر می‌خواهید بهره‌وری بیشتر و تجربه بهتری داشته باشید، نرم افزار Live Action به شما این امکان را خواهد داد تا از multi-cloud ، multi-domain و multi-vendor  استفاده کنید.

شبکه را با استفاده از نرم افزار Live Action شفاف‌تر ببینید

نرم افزار Live Action یک نقشه از شبکه را برای شما ترسیم خواهد کرد. این نقشه در کنار اینکه حالت تعاملی خواهد داشت، ترافیک شبکه را به صورت زنده و با ثبت تغییرات در لحظه به شما نمایش خواهد داد. در کنار نظارت بهتر با استفاده از نقشه Live Action، شما می‌توانید تجزیه و تحلیل تمامی جزئیات را انجام داده و مدیریت در سطح بالاتری را اجرایی کنید.

4 - نرم افزار LiveAction

4 – نرم افزار Live Action

Flow Playback برای نگاه به گذشته

ممکن است بخواهید برای مقایسه جریان داده‌ها در حال حاضر و گذشته و یا برنامه ریزی و تصمیم‌گیری برای آینده، تاریخچه جریان داده‌ها و اطلاعات در گذشته را دوباره بازبینی کنید. شما با استفاده از قابلیت Flow Playback در پلتفرم Live Action، می‌توانید تاریخ مورد نظر و یا حتی ساعت مورد نظر خود را مشخص کرده و گزارش مورد نیازتان را به راحتی در دست خود داشته باشید.

کیفیت خدمات را با نرم افزار Live Action مدیریت کنید

با افزایش تعداد کاربران و استفاده بیشتر آنها، نیاز به تجربه بهتر کاربران بیش از پیش احساس می‌شود. نرم افزار Live Action در این زمینه نیز به شما کمک خواهد کرد.  با استفاده از Live Action شما می‌توانید مدیریت کاملی بر روی QoS داشته باشید. با این قابلیت در هر زمان که لازم دیدید، می‌توانید سیاست‌های تضمین کیفیت را به روش دلخواه خود اصلاح کرده و یا در صورت نیاز آنها را حذف کنید یا سیاست جدیدی را اضافه کنید.

در همین راستا، شما می‌توانید در پایه‌ریزان فناوری هوشمند نسبت به خرید خرید لایسنس سری Live Action اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نوزده =