شبکه, Solarwinds

با نرم افزار Loggly به همه چیز 100% مسلط شو!

نرم افزار Loggly
رای بدهید

هرآنچه در مورد نرم افزار Loggly

اگر نیاز دارید که Log ها را کاملا تحت نظر داشته باشید و بتوانید آنها را آنالیز کنید، نرم افزار Loggly پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود. نرم افزار Loggly در واقع یک ارائه کننده خدمات مدیریت و آنالیز فضای ابری برای شما خواهد بود. لوگلی که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا از ایالات متحده آمریکا قرار دارد، در واقع خودش نیز از فناوری ابری بهره می‌برد. در ادامه نگاهی به عملکرد و ویژگی‌های این نرم افزار  نگاهی خواهیم انداخت.

ویژگی‌های اصلی نرم افزار Loggly

این برنامه در واقع بخشی از خدماتی است که توسط نرم افزار SolarWinds ارائه شده است. بیش از دو دهه است که نرم افزار Loggly در حال فعالیت است و توسط بسیاری از کسب و کارها استفاده می‌شود. با استفاده از نرم افزار Loggly به قابلیت‌های زیر دست پیدا خواهید کرد.

1- دسترسی بدون توقف

اگر از نرم افزار Loggly استفاده کنید، به برنامه‌ها، سرویس‌ها و سایر زیرساخت‌ها دسترسی مداومی خواهید داشت. با این دسترسی می‌توانید مشکلات احتمالی ایجاد شده در شبکه را سریع‌تر شناسایی و آنها را برطرف کنید.

1 - نرم افزار Loggly

1 – نرم افزار Loggly

2- تسلط بر همه چیز

این نرم افزار به شما یک دید 360 درجه خواهد داد تا بتوانید بر روی نرم افزارهای AWS ، Azure و hybrid cloud یک تسلط کامل داشته باشید و بر سرویس‌ها یا زیرساخت‌ها نیز نظارت کاملی  را اعمال کنید.

3- تکنولوژی مقیاس پذیری

نرم افزار Loggly با استفاده از فنآوری اطلاعات، کسب و کار، سرویس‌ها و برنامه‌ها را کمک خواهد کرد تا هوشمندانه توسعه پیدا کنند.

4- کاهش زمان متوسط تعمیر (MTTR)

اگر به دنبال آن هستید تا بتوانید کاهش زمان متوسط تعمیر را تجربه کنید و با این تجربه هزینه‌های خود را کاهش داده و فرصت بیشتری برای کارهای دیگر خود داشته باشید، نرم افزار Loggly به شما این امکان را خواهد داد تا Stack ها را با سرعت شناسایی کنید و با دستیابی به Log ها، مشکلات را در سریعترین زمان تشخیص داده و برطرف کنید.

ویژگی‌های اصلی نرم افزار Loggly

ویژگی‌های اصلی نرم افزار Loggly

5- عیب یابی در کمترین زمان

نرم افزار Loggly با در اختیار قراردادن داشبوردها و پشتیبانی از زبان‌های برنامه نویسی و همچنین امکان جستجوی متنی در بین اطلاعات و Log ها شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا عیب یابی در مدت زمان کمتری انجام شود.

آیا تمایل دارید که نقاط ضعف را به راحتی شناسایی کنید؟

هر چیزی که اتفاق می‌افتد را می‌توانید با نرم افزار Loggly توسط گزارشات کشف کنید. این موضوع کمک خواهد کرد تا مشکلات فعلی و مشکلات احتمالی در آینده را بهتر تشخیص داده و با استفاده از یک جستجوگر قدرتمند، نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنید.

1- تریاژ سریع

نرم افزار Loggly به سرعت شما را از رخدادها آگاه خواهد کرد. همچنین جستجوی خودکار،  شما را برای یافتن مواردی که بیشتر نیاز به توجه دارند و یا باید اقدامی برای آنها انجام دهید، کمک خواهد کرد.

معایب نرم افزار Loggly

معایب نرم افزار Loggly

2- کنترل Log ها در برنامه Azure

همیشه ممکن است در عملکرد برنامه Azure مشکلی وجود داشته باشد، با استفاده از  tracesها و  Logها یا ابزارهایی همچون spanning Azure IaaS, PaaS  در نرم افزار Loggly می‌توانید این موارد را بهتر شناسایی و برطرف کنید.

3- به عملکرد برنامه‌ها نظارت کنید

time-series infrastructure به شما قدرت مدیریت بیشتری خواهد داد. Loggly سرعت و دقت شما را در کشف و رفع نقص‌ها یا ضعف‌ها افزایش خواهد داد و در نتیجه برنامه و سرویس بهبود یافته‌ای خواهید داشت.

لایسنس نرم افزار Loggly

لایسنس نرم افزار Loggly

4- گردش کار خود را یکپارچه کنید

نرم افزار Loggly  این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد تا تمامی برنامه‌های کاربردی که در عملکرد صحیح شما را یاری می‌کنند مانند Slack PagerDuty , Teams , webhooks, را یکپارچه کنید.

در همین راستا، شما می‌توانید در پایه ریزان فناوری هوشمند نسبت به خرید لایسنس Loggly اقدام لازم را داشته باشید. همچنین، برای هرگونه سؤال در این زمینه کارشناسان مربوطه پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =