شبکه, Solarwinds

با نرم افزار Papertrail تا 99 درصد سریع‌تر عیب یابی کنید!

نرم افزار Papertrail
رای بدهید

برسی دقیق نرم افزار Papertrail

نرم افزار Papertrail یکی دیگر از محصولات SolarWinds برای مدیریت شبکه است. این نرم افزار برای افراد یا سازمان‌هایی طراحی شده است که قصد دارند بر روی ورود به سیستم نظارت داشته و آن را بتوانند به راحتی آنالیز کنند. استفاده از Papertrail  به شما کمک خواهد کرد تا Cloud-hosted log را بهتر مدیریت کنید و بتوانید زیرساخت‌های شبکه و برنامه‌های مرتبط با آن را با سرعت بیشتری عیب یابی کنید.

جمع آوری Log ها با نرم افزار Papertrail

این نرم افزار کمک می‌کند تا فایل‌هایی مانند Log ،Apache، events Windows ، cloud hosting، MySQL را جمع آوری کنید. در نتیجه این امکان را با نرم افزار Papertrail در اختیار خواهید داشت که بتوانید نظارتی کامل‌تر و با سرعت بیشتری داشته باشید.

نرم افزار Papertrail

نرم افزار Papertrail

هشدارها در نرم افزار Papertrail

استفاده از  Papertrailبه شما این امکان را خواهد داد تا به سرعت از هر تغییر ناخواسته‌ای با خبر شوید. شما می‌توانید در این نرم افزار مشخص کنید که اطلاع رسانی در رابطه با تغییرهای انجام شده با ایمیل در اختیار شما قرار بگیرد و یا به Slack ، Librato، PagerDuty یا webhook HTTP ارسال شوند.

آنالیز کردن Log ها

شما می‌توانید Log نرم افزار Papertrail را در Redshift ، Hadoop و یا موارد مشابه دیگر بارگذاری کنید و تجزیه و تحلیل دقیقی بر روی Log ها انجام دهید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا حوادث و اتفاقات ناخواسته را بتوانید بهتر از قبل کنترل و مدیریت کنید.

مقیاس بندی Log ها

استفاده از نرم افزار Papertrail این امکان را به شما خواهد داد تا مقیاس بندی جامعی انجام دهید. به یاد داشته باشید که با استفاده از نرم افزار Papertrail ، حجم Log  ها یا مدت زمان جستجو برای شما محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار Recovery Manager Plus و Micorosoft office 365

فیلتر کردن Log ها برای کاهش هزینه

استفاده از نرم افزار Papertrail به شما این اختیار را خواهد داد تا Log هایی که برایتان اهمیت بیشتری دارند را انتخاب کنید. انتخاب Log‌ های مهم، علاوه بر کاهش هزینه‌های اضافی، از زمانی که برای پیام‌های کم اهمیت هدر خواهد شد نیز جلوگیری می‌کند. در نتیجه می‌توانید از زمان ذخیره شده برای کارهای مهمتر خود بهره ببرید.

آنالیز کردن Log ها 

آنالیز کردن Log ها 

هشدارهای پرتکرار را کپی کنید

اگر یک هشدار قابلیت تکرار دارد، نیاز ندارید تا دوباره آن را تنظیم کنید و زمان خود را برای تنظیم مجدد آن هدر بدهید. در چنین مواردی فقط لازم است تا هشدار پرتکرار را کپی کنید.

طرح رایگان برای استفاده از Papertrail

حساب کاربری رایگان در Papertrail به شما 50 مگابایت مصرف ماهانه، 48 ساعت جستجو، بایگانی هفت روزه، سیستم ها و کاربران نامحدود را هدیه خواهد داد. شما می‌توانید پس از گسترش کسب و کارتان به خرید اکانت Papertrail اقدام کنید.

ویژگی های کلی در نرم افزار Papertrail

  • قدرت و سرعت

با Papertrail می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان از اتفاقات یا مشکلات آگاه شوید. این مشکلات ممکن است خطا در سرور برنامه و یا اختلال در فعالیت یک کاربر باشد. می‌توانید به تمامی گزارش‌ها دسترسی داشته باشید و به سرعت به رفع مشکل ایجاد شده بپردازید.

ویژگی های کلی در نرم افزار Papertrail

ویژگی های کلی در نرم افزار Papertrail

  • سادگی استفاده از نرم افزار Papertrail

به راحتی در چند دقیقه می‌توانید نرم افزار Papertrail را پیاده سازی کنید و نظارت کاملی را بر روی سیستم‌ها داشته باشید.

  • مدیریت Stack ها در نرم افزار Papertrail

به یاد داشته باشید که نرم افزار Papertrail قسمتی از SolarWinds Cloud است. در نتیجه شما خواهید توانست که مدیریت دقیقی بر روی برنامه‌ها و همچنین زیر ساخت شبکه‌ها داشته باشید.

مدیریت Stack ها در نرم افزار Papertrail

مدیریت Stack ها در نرم افزار Papertrail

  • نرم افزار Papertrail یک نرم افزار اقتصادی

شما می‌توانید فقط با پرداخت مبلغ هفت دلار به صورت ماهانه، از نرم افزار Papertrail و ابزارهای ساده و مفید آن که بر اساس نیازهای شما طراحی شده‌اند، استفاده کنید و مدیریت Log ها را در اختیار خود بگیرید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار Network Configuration Manager

شما می‌توانید جهت خرید لایسنس Papertrail از پایه ریزان فناوری هوشمند نسبت به استعلام قیمت اقدام کیند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =