شبکه, Solarwinds

نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer و 5 ویژگی منحصر به فرد!

نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer
رای بدهید

نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer از سری نرم افزارهای مدیریت شبکه است که توسط شرکت Solarwinds به بازار عرضه شده است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند ترافیک و پهنای باند در شبکه‌ها را زیر نظر گرفته و مدیریت نماید.  NetFlow Traffic Analyzer برای نظارت بر عملکرد شبکه ساخته شده است تا نظارت کاربر بر پهنای باند و ترافیک شبکه افزایش پیدا کند.

NetFlow Traffic Analyzer

NetFlow Traffic Analyzer

ویژگی‌های نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer

1. ایجاد دورنمایی کلی از شبکه

با کمک این نرم افزار کاربر با در زیر نظر گرفتن شبکه، الگوهای ترافیک را کشف می‌کند و با مدیریت بهتر روی شبکه، از به هدر رفتن پهنای باند جلوگیری خواهد کرد.

2. سرعت و امنیت بیشتر در شبکه

با اطلاعاتی که این نرم افزار در اختیار کاربر می‌گذارد، عیب‌یابی شبکه سریع‌تر انجام می‌شود. همچنین نظارت بیشتری بر ترافیک مخرب به وجود می‌آید تا بهره‌وری و کارایی شبکه افزایش پیدا کند.

3. هماهنگی با دیگر نرم افزارهای مدیریت شبکه

این نرم افزار به کاربر کمک می‌کند تا با استفاده از پلتفرم‌های دیگر مانند پلتفرم Orion، بر عملکرد شبکه نظارت کند و پیکربندی شبکه را به خوبی مدیریت و طراحی نماید.

هماهنگی با دیگر نرم افزارهای مدیریت شبکه

هماهنگی با دیگر نرم افزارهای مدیریت شبکه

کاربردهای نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer چیست؟

1. نظارت بر پهنای باند شبکه

این نرم افزار، جریان داده‌ها را شناسایی کرده و برنامه‌ها و پروتکل‌هایی را که بیشترین پهنای باند را مصرف می‌کنند، شناسایی می‌کند.

2. ایجاد هشدار به هنگام ترافیک

با NetFlow Traffic Analyzer اگر ناگهان ترافیک در شبکه زیاد، کم یا ناپدید شود، کاربر هشدارهایی را دریافت خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا مهندسین شبکه در صورت تغییر غیرعادی در ترافیک برنامه ها، به سرعت عمل کنند و از آسیب‌های احتمالی به داده‌ها و یا کاربران جلوگیری شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار IpMonitor با 8 قابلیت بی نظیر

3. نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer: تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه

کاربر با استفاده از این نرم افزار،  می‌تواند با جستجوی هر عنصر از شبکه، الگوهای ترافیک شبکه را در طول ماه، روز یا حتی چند دقیقه تجزیه و تحلیل کند. نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer، داده‌های ترافیک شبکه را جمع آوری می‌کند و آن‌ها را در یک قالب قابل استفاده برای نظارت بر ترافیک شبکه، به کاربر ارائه می‌دهد.

تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه

تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه

4. تشخیص برنامه‌ای که پهنای باند بالایی مصرف می‌کند

برای داشتن دید بهتر از شبکه، این نرم افزار، با استفاده از NBAR2 مشخص می‌کند، کدام برنامه‌ها بیشترین پهنای باند را در ترافیک شبکه مصرف می‌کنند.

5. قابلیت تنظیم گزارش از ترافیک شبکه

کاربر با استفاده از این نرم افزار، این امکان را دارد که تنها با چند کلیک، ترافیک شبکه و گزارش پهنای باند را به طور کامل تجزیه تحلیل کند. نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer می‌تواند باتوجه به گزارش‌های قبلی در مورد ترافیک شبکه، تنظیماتی را به کاربر پیشنهاد دهد.

6. نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer: نظارت بر ترافیک WLC

با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند ترافیک Wireless  را کنترل کرده تا برنامه‌ها و کلاینت‌هایی که از پهنای باند در شبکه بی‌سیم استفاده می‌کنند، شناسایی کند.  با تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه WLC، می‌توان از پهنای باند Wireless  شبکه به خوبی استفاده کرد.

7. بهینه‌سازی  CBQoS

اگر کسب و کاری متکی به VoIP ، تجارت الکترونیکی یا سایر برنامه‌های cloud-based دارید، نرم افزار NetFlow Traffic Analyzer کمک می کند تا ترافیک اولویت بندی شده را بدون مشکل از شبکه عبور دهید. از دیگر نرم افزارهای شرکت سازنده این نرم افزار یعنی Solarwinds می توان به NAM، SCM، ARM، NPM، NOM، NTA، NCM،  IPAM،DPA ، SRM، WHD، WPM، LEM، NTM VNQM،  SAM، VMو  UDT اشاره کرد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار psa ticketing system راهکاری برای Ticketing

شما می‌توانید برای خرید لایسنس NetFlow Traffic Analyzer در پایه‌ریزان فناوری هوشمند استعلام قیمت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =