شبکه, Solarwinds

نرم افزار Network Automation Manager با 9 عملکرد از آن

نرم افزار Network Automation Manager
رای بدهید

نرم افزار Network Automation Manager چیست؟

نرم افزار Network Automation Manager، برای مدیریت اتوماسیون شبکه ‌ها و نظارت بر شبکه‌های بزرگ و پیچیده طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

نرم افزارNetwork Automation Manager

نرم افزارNetwork Automation Manager

ویژگی‌های نرم افزار Network Automation Manager

  • نظارت کلی بر عملکرد شبکه
  • تجزیه و تحلیل ترافیک و پهنای باند در شبکه‌های بزرگ و کوچک
  • پیکربندی شبکه و ایجاد تغییرات در آن
  • سوئیچ پورت و نظارت و ردیابی کاربران در شبکه
  • نظارت بر عملکرد WAN
  • مدیریت آدرس IP در شبکه‌ها
خدمات نرم افزارNetwork Automation Manager

خدمات نرم افزارNetwork Automation Manager

نرم افزار Network Automation Manager چه خدماتی به کاربر ارائه می‌کند؟

1. مدیریت اتوماسیون شبکه‌های بزرگ

این نرم افزار مدیریت شبکه‌های بزرگ از هزار تا ده‌ها هزار گره با عملکردی کامل و جامع، نظارت بر پورت سوئیچ، تغییر خودکار و مدیریت پیکربندی و مدیریت Address IP را به صورت جامع و خودکار انجام می‌دهد.

2. عملیات شبکه و مدیریت اتوماسیون شبکه

نرم افزار Network Automation Manager می‌تواند بسیاری از خدمات درباره بروز خطاهای شبکه، در دسترس بودن شبکه، عملکرد، پهنای باند، پیکربندی و مدیریت IP آدرس‌ها را به صورت خودکار، ارائه دهد.

3. طراحی شبکه به صورت خودکار

در شبکه‌های طراحی شده با این نرم افزار، داشبوردها، نقشه‌ها، هشدارها و گزارشات به راحتی طبق نیازهای شبکه طراحی می‌شوند تا مشخصات زیرساخت را در برداشته باشند.

4. نصب سریع و آسان

نصب، راه‌اندازی و کار طراحی شبکه و مدیریت آن با این روش را می‌توانید به راحتی و بدون کمک دیگران در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسانید.

5. نظارت بر عملکرد شبکه

با استفاده از ابزارهای پیشرفته Network Automation، قطعی شبکه را به حداقل رسیده و عملکرد آن بهبود پیدا می‌کند. این نرم افزار نظارت بر عملکرد شبکه، برای کاهش قطعی شبکه، تشخیص و حل مشکلات عملکرد شبکه ساخته شده است. با استفاده از تجزیه و تحلیل مسیرهای شبکه و ارائه خدمات، می‌توان عملکرد شبکه و جزئیات ترافیک را بدون در نظر گرفتن موقعیت و مکان دستگاه مشاهده کرد.

تجزیه و تحلیل ترافیک و پهنای باند

تجزیه و تحلیل ترافیک و پهنای باند

6. تجزیه و تحلیل ترافیک و پهنای باند

سیستم های Network Automation برای تجزیه و تحلیل ترافیک و نظارت بر پهنای باند در شبکه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت بروز هر گونه مشکل در مورد پهنای باند شبکه و الگوهای ترافیک، هشدارهایی به کاربر فرستاده می‌شود تا مشکل را هرچه سریع‌تر رفع نماید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار EventLog Analyzer جهت مدیریت

7. تغییر و مدیریت پیکربندی

نرم افزار Network Automation Manager برای تغییر و مدیریت پیکربندی شبکه به صورت خودکار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربر با استفاده از این نرم افزار، بر تنظیمات دستگاه‌های شبکه نظارت کرده تا بتواند به سرعت از خطاهای سخت افزاری و خطاهای پیکربندی ناخواسته را مدیریت کند.

8. ردیابی و نظارت بر کاربر

به کمک Network Automation Manager کاربر به خوبی دربراه این که چگونه از سوئیچ‌ها و پورت‌ها استفاده می‌شود، اطلاعات کاملی به دست خواهد آورد. همچنین کاربر با این نرم افزار خواهد دانست چه کسی و چه چیزی در چه زمان و کجا به شبکه متصل شده است. دستگاه‌های شبکه با این نرم افزار با MAC و آدرس IP در شبکه های سیمی و بی سیم قابل ردیابی خواهد بود.

9. نظارت بر عملکرد  WAN

با استفاده از فناوری IP SLA سیسکو، در این نرم افزار، کاربر می‌تواند داده‌های ترافیک شبکه را شبیه‌سازی کند. از دیگر نرم افزارهای شرکت سازنده این نرم افزار یعنی Solarwinds می توان به NAM، SCM، ARM، NPM، NOM، NTA، NCM،  IPAM،DPA ، SRM، WHD، WPM، LEM، NTM VNQM،  SAM، VMو  UDT اشاره کرد.

در همین راستا، شما می‌توانید در پایه ریزان فناوری هوشمند نسبت به خرید لایسنس Network Automation Manager اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 12 =