شبکه, Solarwinds

معرفی نرم افزار App Optics

نرم افزار App Optics
رای بدهید

نرم افزار App Optics دلیل اصلی مشکلات و مسائلی که در عملکرد یک برنامه در محیط‌های AWS ، Azure و hybrid  را شناسایی خواهد کرد.

ویژگی‌های نرم افزار App Optics

1- نظارت همه جانبه

App Optics به شما کمک خواهد کرد تا نظارت صحیح و کاملی بر روی صحت عملکرد برنامه‌های کاربردی و زیرساخت‌های پشتیبانی آنها داشته باشید.

2- عملکرد کامل برنامه

نظارت با استفاده از App Optics به شما کمک خواهد کرد تا معیارهایی برای عملکرد صحیح و کامل برنامه داشته باشید و بر این معیارها، نظارتی همیشگی داشته باشید.

نرم افزار AppOptics

نرم افزار App Optics

3- مشکل را سریعتر پیدا کرده و برطرفش کنید

App Optics به شما هشدار خواهد داد تا سریعتر از مشکلات احتمالی آگاه شوید. آگاهی سریعتر به حل سریعتر مشکل کمک زیادی خواهد کرد.

4- نرم افزار App Optics، اندازه کسب و کار شما

از ابزار طراحی cloud-scale APM برای کسب و کار خود استفاده کنید و با App Optics به تمامی ابعاد و زوایای کسب و کار خود نظارت کرده و آن را پشتیبانی کنید.

5- مشکل اصلی را به همراه علت اصلی آن پیدا کنید

Query هایی که باگ دارند یا با کندی و ناکارآمدی خود زیر ساخت شما را دچار مشکل کرده‌اند را کشف کنید. اگر تمایل دارید که تمامی مشکلات و مسائل مرتبط با عملکرد برنامه خود را پیدا کنید، App Optics trace و ervice-level root به شما کمک خواهند کرد. اگر از برنامه‌های قدیمی و یا برنامه‌های جدید در استفاده می‌کنید، نگران نباشید، App Optics برای هر دو نوع برنامه به کمک شما خواهد آمد. شما می‌توانید با استفاده از این ابزارها، بدون تلف کردن وقت برای حدس و گمان‌ها، مشکلات را پیدا و برطرف کنید.

نظارت و مدیریت بر همه برنامه‌ها

نظارت و مدیریت بر همه برنامه‌ها

6- نظارت و مدیریت بر همه برنامه‌ها

با استفاده از نرم افزار App Optics بر روی همه برنامه‌ها، معاملات، خدمات، سرورها، Host ها، محفظه‌ها و حتی serverless ها نظارت داشته و به آنها دسترسی کاملی خواهید داشت.

شما می‌توانید همه اتفاقات و عملکردها را چه در برنامه‌های داخلی سازمان خودتان و یا برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های توسعه یافته را در App Optics به صورت یکپارچه تحت کنترل داشته باشید.

7- Stack ها را مشاهده کنید

اگر از App Optics استفاده کنید، فرقی بین برنامه‌ها یا زیرساخت‌هایی مثل سرورها، Host ها و serverless  ها در نظارت برای شما وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید همه چیز را در داشبورد به صورت همزمان ببینید و کنترل کنید.

8- بر روی AWS نظارت داشته باشید

نرم افزار App Optics به شما اجازه خواهد داد که بر روی خدمات AWS و برنامه‌های مبتنی بر SaaS نظارت داشته باشید. این نرم افزار از زبان‌های مختلفی مانند  Net،Java ،PHP ،Python،Scala ، Node.js ، Go وRuby  پشتیبانی می‌کند. در واقع با این نرم افزار می‌توانید بر بیش از 30 سرویس AWS نظارت کنید.

9- بر روی Azure نظارت داشته باشید

نرم افزار App Optics به شما امکان نظارت بر Azure و سرویس‌های آن را نیز خواهد داد. این خدمات شامل مواردی همچون Load Balancer ،Cosmos DB ،Database SQL ، Redis و Azure App Services  شده و به یاد داشته باشید که App Optics از زبان‌های برنامه نویسی مختلفی همچون Net،Java ،PHP ،Python  ، Scala، Node.js ، Go وRuby   پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار AppOptics

نرم افزار App Optics

10- Hotspot ها را به سرعت پیدا کنید

شما با استفاده از App Optics می‌توانید هاست‌هایی که منابع خود را بیشتر از حد معمول استفاده کرده‌اند سریع‌تر شناسایی کنید. به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از منابع در هاست ممکن است بر عملکرد صحیح برنامه اثر منفی بگذارد. با یافتن این موارد و استفاده از نقشه‌های کدگذاری شده، یک تصویر جامع از هاست‌های خود داشته باشید و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

داد‌ه‌های خود را آنالیز کنید

داد‌ه‌های خود را آنالیز کنید

11- داد‌ه‌های خود را آنالیز کنید

App Optics به شما کمک خواهد کرد تا داده‌ها و اطلاعات برنامه‌های کاربردی و زیرساخت‌های پشتیبانی را یکجا جمع آوری کنید و آنها را برای یافتن مشکلات احتمالی و یا اقدامات لازم، به سرعت آنالیز کنید.

12- اعلان‌های به موقع دریافت کنید

نرم افزار App Optics انواع اعلان‌ها و هشدارها را از روش‌هایی مانند ایمیل، Slack ، PagerDuty ، Opsgenie ، webhooks به سرعت به شما خواهد رساند. این اطلاع رسانی در کنار نمای کلی تمام سرویس‌ها که در اختیار شما قرار دارند، این امکان را خواهد داد تا از همه زودتر نسبت به مشکلات آگاه شوید تا راهکار حل مشکل را سریعتر به اجرا درآورید.

در همین راستا، شما می‌توانید در پایه‌ریزان فناوری هوشمند نسبت به خرید لایسنس App Optics اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =