امنیت, Other

نرم افزار Netsparker چیست

نرم افزار Netsparker
رای بدهید

نرم افزار Netsparker چیست و چقدر میتواند در جهت تامین امنیت موثر باشد

« من مدتی است که طرفدار نرم افزار Netsparker  هستم زیرا معتقدم این آسان ترین روشی است که به هنگام نیاز به امنیت، خودتان می‌توانید تجزیه تحلیل های لازم را انجام دهید.»  این نقل قول نظر تروی هانت، مدیر منطقه ای مایکروسافت و بنیانگذار MVP Have I Bewnwn  در رابطه با نرم افزار Netsparker است.

امنیت را در سراسر SDLC

اگر شما مدیریت یک شبکه را بر عهده دارید، نیاز خواهید داشت که به صورت مداوم، تست‌هایی برای امنیت هر سطحی از SDLC انجام بدهید. این تست‌ها به شما کمک خواهد کرد تا چالش‌ها و مشکلات را بهتر و سریعتر بشناسید. نرم افزار Netsparker این تست‌ها را به صورت خودکار برای شما انجام خواهد داد. انجام خودکار تست‌های امنیتی توانایی‌های زیر را برای شما ایجاد خواهد کرد:

  • این امکان در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد.
  • نقاط ضعف و مواردی که آسیب‌پذیر هستند را به درستی شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید.
  • خواهید توانست تا AppSec ، DevOps یا DevSecOps را اجرا کرده و بهبود در عملکرد تیم امنیت خود را مشاهده کنید.
نرم افزار Netsparker

نرم افزار Netsparker

با نرم افزار Netsparker، نظارت کاملی بر روی امنیت شبکه خود داشته باشید

اگر کنترل کاملی بر روی برنامه‌ها نداشته باشید و نقاط آسیب‌پذیر را به خوبی شناسایی نکنید، نخواهید توانست خطرات و تهدیدهایی که همیشه در کمین شما هستند را کاهش داده و در مقابل تهاجم‌های سایبری اقدامات لازم را انجام دهید. اموزش netsparker و استفاده از آن کمک خواهد کرد تا بر روی همه چیز نظارت کاملی داشته باشید.

  • حتی اگر asset های وب شما توسط دیگران حذف شده باشند و یا توسط کسی ایجاد شده باشند، استفاده از Netsparker به شما این قابلیت را خواهد داد که آنها را به راحتی پیدا کنید.
  • حتی نقاطی که احتمال می‌دهید نرم افزارهای دیگر نتوانند پوشش دهند، با اجرا و استفاده از Netsparker  آنها را پوشش خواهید داد.
نظارت کامل با نرم افزار Netsparker

نظارت کامل با نرم افزار Netsparker

توانایی اسکن قدرتمند

مقایسه Netsparker با سایر نرم افزارهای اسکن نشان می‌دهد که این نرم افزار عملکرد بهتر و کم اشتباه‌تری در یافتن نقاط ضعف و نقاط آسیب‌پذیر دارد.

  • روش اسکن (DAST + IAST) در این برنامه به شما این توانایی را خواهد داد که نقاط ضعف واقعی را کشف کنید.
  • با نرم افزار Netsparker می‌توانید بر روی همه نقاط آسیب‌پذیر نظارت داشته باشید.
  • با Netsparker یک اسکن جامع، سریع و همچنین دقیق در اختیار خواهید داشت تا نقاط ضعف را سریع‌تر و بهتر شناسایی کنید.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  راهکار SIEM و 4 گام پیاده سازی

به آسانی از خطاها جلوگیری کنید

آزمایش های امنیتی مقیاس پذیر نرم افزار Netsparker کمک خواهد کرد تا کار تیم امنیتی ساده‌تر شده و بهتر بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

  • در دنیای دیجیتال، زمان برای شما اهمیت زیادی دارد. Netsparker این موضوع را درک کرده و از صرف زمان شما برای بررسی واقعی بودن یا نبودن تهدیدها جلوگیری خواهد کرد.
  • با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست که دسترسی کاربران غیر مجاز را کنترل و محدود کنید.
جلوگیری از خطاها با نرم افزار Netsparker

جلوگیری از خطاها با نرم افزار Netsparker

شبیه سازی هک با نرم افزار Netsparker

نرم افزار Netsparker به وسیله حملات کنترل شده با استفاده از کدهای شبیه سازی شده با کدهای آلوده، شبکه شما را آزمایش کرده و نتیجه‌ها را به صورت کاربردی ارائه می‌کند.

کدهای امن‌تری بنویسید و مانع بسیاری از آسیب‌ها بشوید

نرم افزار Netsparker روش نوشتن کدهای امن‌تر را به شما نشان خواهد داد تا بتوانید از آسیب‌ها جلوگیری کنید و هزینه‌های این آسیب‌ها را به حداقل ممکن برسانید.

به یاد داشته باشید که:

اسکن پیوسته و مداوم با استفاده از نرم افزار Netsparker به شما کمک خواهد کرد تا از حمله‌هایی که شما را همیشه تهدید می‌کنند، دور بمانید. بازخوردهایی که با نرم افزار Netsparker ایجاد می‌شود را در اختیار تیم خود قرار بدهید تا کدهای ایمن‌تری بنویسند و با این کدها امنیت خود را افزایش بدهند.
شرکت پایه ریزان فناوری هوشمند یک شرکت فناوری اطلاعاتی است که در زمینه توسعه نرم افزارهای هوشمند و سیستم‌های اطلاعاتی فعالیت می‌کند. با خرید لایسنس نرم افزار Netsparker، کاربران مجوز استفاده قانونی از نرم افزارهای پایه ریزان را دریافت می‌کنند و می توانند از قابلیت‌های آن به طور کامل استفاده کنند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  برسی نرم افزار Tenable-SC با 10 مزیت کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =