شبکه, ManageEngine

با نرم افزار Rapid 7 زمان و انرژی را مدیریت کنید!

نرم افزار Rapid 7
رای بدهید

بررسی کلی نرم افزار Rapid 7

نرم افزار Rapid 7 در واقع یک پلتفرم قدرتمند است که توسط Insight برای امنیت فضای ابری ارائه شده است. هرآنچه یک تیم امنیتی برای حفاظت از Cloud یا فضای ابری نیاز دارد، مانند تشخیص تهدیدهای سایبری و مدیریت نقاط آسیب‌پذیر را با نرم افزار Rapid 7 در اختیار خواهید داشت. این پلتفرم از سال 2015 میلادی کار خود را شروع کرد. Rapid 7 به شما کمک خواهد کرد که بزرگترین چالش‌های امنیتی را برطرف کنید و با یک تکنولوژی یکپارچه، یک دید کامل برای حفاظت از محیط خود داشته باشید. برای آمادگی مقابله با تهدید‌های امنیتی نیاز به یک کنترل یکپارچه و راهنمایی استراتژیک دارید که Rapid 7 آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. پلتفرم Insight به شما این قابلیت را خواهد داد تا با سرعت بیشتری با همکاران خود هماهنگی ایجاد کرده و پس از آن برای برطرف کردن مشکلات، اقدامات لازم را انجام بدهید.

نرم افزار Rapid 7

نرم افزار Rapid 7

راهکارهای Insight Platform Core و ویژگی‌های آن را بهتر بشناسید

InsightVM

اگر مدیریت و امنیت در نقاط پایانی یا Endpoint برای شما اهمیت دارد، InsightVM به شما کمک خواهد کرد تا برای برطرف کردن مشکلات و تهدیدها، توانایی آنالیز نقاط پایانی را در اختیار داشته باشید.

ویژگی نرم افزار Rapid 7

ویژگی نرم افزار Rapid 7

InsightAppSec

هرقدر برنامه و کسب و کار شما گسترش پیدا کند، InsightAppSec با شما همراهی خواهد کرد تا به راحتی بتوانید امنیت در SDLC را داشته باشید.

InsightIDR

InsightIDR شناسایی خودکار تهدیدها را برای شما انجام خواهد داد. همچنین به یاد داشته باشید که این ابزار به صورت تخصصی آنالیز انواع تهدیدهای سایبری را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر از InsightIDR  استفاده می‌کنید، اکنون خواهید توانست که با سرعت بیشتری تهدیدها را شناسایی کنید و با آن‌ها به مقابله بپردازید.

نرم افزار Rapid 7 چگونه به ما کمک خواهد کرد؟

نرم افزار Rapid 7 چگونه به ما کمک خواهد کرد؟

Threat Command

هزاران منبع در هرجایی را به Threat Command بسپارید تا به جای شما به آنها نظارت کند. این ابزار تهدیدهای مستقیم شما را شناسایی کرده و احتمال عملی شدن این تهدیدها را بر روی سیستم شما کاهش می‌دهد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار Mobile Device Manager

InsightConnect

این ابزار در نرم افزار Rapid 7، stack های تکنولوژی شما را با یک روند منحصر به فرد متحد می‌کند. این قابلیت در InsightConnect کمک خواهد کرد تا فرآیندهای امنیتی و IT بهتر و سریعتر انجام شوند.

نرم افزار Rapid 7 چگونه به ما کمک خواهد کرد؟

با استفاده از چند روش، Rapid 7 به یک کسب و کار کمک می‌کند. ابتدا اینکه این نرم افزار با استفاده از زبان‌های مشترک داخل خود، این قابلیت را ایجاد می‌کند که حتی فضاهایی که قبلا اشتراک گذاری شده‌اند، توسط یک تیم جدید، مدیریت شوند. Rapid 7 راهکار قطعی برای اصلاحات را ارائه نمی‌کند، اما چشم اندازی برای عملکرد هماهنگ‌تر تمامی کارکنان شما ایجاد خواهد کرد. نرم افزار Rapid 7 به گونه‌ای طراحی شده است تا کاربران آن بتوانند به راحتی و به آسانی از آن استفاده کنند. در نتیجه کارمندان شما در هنگام استفاده از Rapid 7 سردرگم نشده و زمان و انرژی آن‌ها تلف نخواهد شد. استفاده از داشبوردهای کاربردی این نرم افزار، شما و کارمندانتان را در دسترسی بهتر و سریعتر به ویژگی‌ها و امکانات Rapid 7 کمک خواهد کرد. Rapid7 Insight کمک گسترده‌ای در رابطه با امنیت به شما خواهد کرد و با بالا رفتن امنیت و افزایش سطح استانداردها، کارکنان و مجموعه فعال در سازمان شما پیشرفت بیشتر و بهتری خواهند داشت.
در نهایت باید گفت که ابزارهای نرم افزار Rapid 7 کمک خواهد کرد تا خطرها و تهدیدها در دنیای مجازی کاهش یابد. همچنین با  Rapid 7این مشکلات را بهتر شناسایی خواهید کرد و می‌توانید برای مقابله با آنها آماده‌تر باشید. با استفاده از این پلتفرم، می‌توان رفتار مهاجمان را تشخیص داده و در مورد میزان و چگونگی آسیب پذیری، جستجوی مفیدی را انجام داد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  معرفی نرم افزار Firewall Analyzer

برسی پلتفرم Rapid7 Insight و 6 قابلیت اصلی

همچنین، شما می‌توانید جهت خرید لایسنس rapid7 در پایه ریزان فناوری هوشمند اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =