سیسکو, Other

راه حل امنیتی ایمیل سیسکو یا راه حل Cisco Email Security

امنیتی ایمیل سیسکو
رای بدهید

راه حل Cisco Email Security راه حل امنیتی ایمیل سیسکو

راه حل امنیتی ایمیل سیسکو یا راه حل Cisco Email Security یکی مهمترین ابزار ارتباطی تجاری است و همینطور بیشترین استفاده را برای حملات سایبری دارد. در واقع طبق گزارش سالانه امنیت سایبری Cisco مهاجمان به ایمیل به عنوان عامل اصلی انتشار بدافزار مراجعه می‌کنند. مهاجمان همچنین از مهندسی اجتماعی برای ایجاد کمپین‌های پیچیده و بسیار هدفمند تجارت الکترونیک تجاری (BEC) و فیشینگ استفاده می‌کنند. راه حل Cisco Email Security اولین لایه دفاعی در برابر تهدیدات سایبری را فراهم می کند و از داده های حساس خروجی محافظت می‌کند. از هرزنامه، ارسال کنندگان متقلب، پرونده‌های آلوده و … محافظت می‌کند و برای جلوگیری از حملات URL های خطرناک را مسدود می‌کند. همچنین از اتلاف اطلاعات جلوگیری کرده و داده‌های حساس را در حین انتقال ایمن می کند تا از انطباق آن اطمینان حاصل کند.

راه حل امنیتی ایمیل سیسکو یا راه حل Cisco Email Security 

راه حل امنیتی ایمیل سیسکو یا راه حل Cisco Email Security

فواید راه حل Cisco Email Security  راه حل امنیتی ایمیل سیسکو

  • با استفاده از اطلاعات تهدید جهانی از Talos و اطلاعات محلی از مدل‌های یادگیری ماشین اختراع شده ، تهدیدهای بیشتری را مسدود کنید.
  • مبارزه با بدافزار مخفی که از شناسایی اولیه فرار می‌کند و سریع آن را جبران می‌کند تا تأثیر تهدید را مهار کند.
  • برای جلوگیری از فیشینگ، ایمیل‌های دارای پیوندهای خطرناک را به طور خودکار رها کنید یا دسترسی به سایت‌های تازه آلوده را با تجزیه و تحلیل URL در زمان واقعی مسدود کنید.
  • جلوگیری از سوء استفاده از نام تجاری مهاجمان با استفاده از دامنه شما برای انجام فعالیت‌های فیشینگ با اتوماسیون فرآیند احراز هویت پیام (DMARC) مبتنی بر دامنه.
  • با جلوگیری از از دست دادن داده‌ها (DLP) و رمزگذاری ایمیل با کاربرد آسان از محتوای حساس در ایمیل‌های خروجی محافظت کنید.
  • حداکثر انعطاف پذیری استقرار را با استفاده از فضای ابری، مجازی، داخلی یا ترکیبی بدست آورید یا در فازها به ابر منتقل شوید.

محافظت پیشرفته از ایمیل‌های ورودی توسط راه حل Cisco Email Security

اطلاعات تهدید جامع

Talos یکی از بزرگترین تیم های شناسایی تهدید در جهان، اطلاعات تهدیدات جهانی را از طیف گسترده ای از منابع شامل 600 میلیارد پیام و 16 میلیارد درخواست وب و 1.5 میلیون نمونه بدافزار روزانه فراهم می کند. علاوه بر تالوس چندین مدل یادگیری ماشینی اختراع شده هوش محلی را ارائه می دهد که تلفیق هویت و مدل رابطه با تجزیه و تحلیل رفتار است. Talos و مدل های یادگیری ماشینی برای شناسایی و جلوگیری از حملات به روزرسانی های هوشمند در زمان واقعی را ارائه می دهند.

فیلتر کردن

ایمیل ناخواسته را با فیلتر کردن که مبتنی بر اطلاعات تهدید از Talos است مسدود کنید. برای هر پیوند جاسازی شده بررسی اعتبار برای تأیید یکپارچگی منبع انجام می شود. وب سایت‌هایی که شهرت نامطلوب دارند به طور خودکار مسدود می شوند. فیلتر معروفیت 90 درصد از هرزنامه را قبل از ورود به شبکه شما متوقف می‌کند و اجازه می‌دهد تا راه حل با تجزیه و تحلیل بار بسیار کمتری مقیاس بندی شود.

فیلتر ضد اسپم

ایمیل هایی که از فیلتر کردن عبور می‌کنند با موتور ضد اسپم برای نرخ بیش از 99 درصد و نرخ مثبت کاذب کمتر از یک در یک میلیون اسکن می‌شوند. می توانید تصمیم بگیرید که پیام‌هایی را که مشکوک به هرزنامه بودن هستند رها قرنطینه کنید یا آن ها را تحویل دهید. ما همچنین فناوری اسکن هرزنامه چند موتوره اختیاری را برای گرفتن هرزنامه گوشه ای ارائه می‌دهیم.

تشخیص ایمیل جعلی توسط راه حل Cisco Email Security 

تشخیص ایمیل جعلی از حملات مصالحه با ایمیل تجاری متمرکز بر مدیرانی که اهداف با ارزشی محسوب می شوند محافظت می‌کند. تشخیص ایمیل جعلی به شما کمک می‌کند تا از این حملات سفارشی جلوگیری کرده و گزارشات دقیق کلیه اقدامات انجام شده را فراهم می‌کند.

محافظت پیشرفته فیشینگ  با راه حل  Cisco Email Security

محافظت پیشرفته فیشینگ Cisco حملات مبتنی بر فریب مانند مهندسی اجتماعی، BEC و فیشینگ را با هوش محلی ایمیل و تکنیک های پیشرفته یادگیری ماشین متوقف می کند که رفتار ایمیل معتبر را در اینترنت، درون سازمان‌ها و بین افراد مدل می‌کند. این هوش به طور مداوم سازگار است تا درک درستی از فرستندگان را کنترل کند و از حملات جلوگیری کند.

ابزارهای ضد ویروس

برای محافظت از آنتی ویروس چند لایه می‌توانید موتور ضد ویروس Sophos یا McAfee یا هر دو را مستقر کنید. برای جامع ترین محافظت هر دو موتور را به سمت پیام های اسکن دوگانه اجرا کنید.

مقالات مرتبط

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =