سیسکو, router

CISCO ASR 1000 SERIES

CISCO ASR 1000
رای بدهید

روترهای خدمات تجمیع Cisco ASR 1000 Series

با ارائه عملکرد پیشرو در صنعت و قابلیت‌های خدمات فوری و در دسترس بودن زیاد در یک فاکتور جمع و جور، ارائه دهنده خدمات و شبکه سازمانی را تغییر می دهند.

ویژگی‌های روترهای خدمات تجمیع سری Cisco ASR 1000 :

  • سرویس های بسیار امن و با کارایی بالا و یکپارچه
  • انعطاف پذیری بالا با برروزرسانی های نرم افزاری

برای ارائه دهندگان خدمات، روتر‌های سری Cisco ASR 1000 تحویل انعطاف پذیر ، کارآمد و مقرون به صرفه خدمات پیچیده را تسهیل می‌کنند و برای شرکت‌ها در جایی که اطلاعات و ارتباطات و همکاری و تجارت با هم همگرایی دارند یک راه حل بسیار قابل اعتماد و با کارایی بالا برای WAN ارائه می‌دهد.

Cisco ASR 1000

Cisco ASR 1000

امکانات روترهای خدمات تجمیع CISCO ASR 1000 SERIES

همه مدل‌های سری ASR 1000 از پردازنده ابتکاری و قدرتمند Cisco QuantumFlow استفاده می‌کنند که جهشی عظیم در عملکرد و انعطاف پذیری پردازنده‌های شبکه را فراهم می‌کند. این پردازنده به شما کمک می‌کند تا سرویس‌های پیشرفته و بدون نیاز به سخت افزار یا پره‌های اضافی با سرعت بالا کار کنند. سری Cisco ASR 1000 شامل نرم افزار Cisco IOS XE، سیستم عامل انعطاف پذیر طراحی شده برای ارائه بسته بندی مدولار و انعطاف پذیری قدرتمند است.

CISCO ASR 1000 SERIES

CISCO ASR 1000 SERIES

افزایش عملکرد شبکه اترنت با  RDMAو RoCE

Remote Direct Memory Access (RDMA) دسترسی مستقیم حافظه از یک میزبان (ذخیره سازی یا محاسبه) به حافظه میزبان دیگر را بدون درگیر شدن سیستم عامل و پردازنده از راه دور و افزایش عملکرد شبکه و میزبان با تأخیر کمتر، بار پردازنده کمتر و پهنای باند بالاتر در مقابل، ارتباطات TCP / IP معمولاً به عملیات کپی نیاز دارند که تأخیر را اضافه می کنند و CPU و منابع حافظه قابل توجهی را مصرف می‌کنند. RDMA over Converged Ethernet (RoCE) یک پروتکل استاندارد است که امکان انتقال کارآمد داده RDMA از طریق شبکه‌های اترنت را فراهم می‌کند که امکان حمل بار با استفاده از سخت افزار موتور RDMA و عملکرد برتر را فراهم می‌کند. RoCE یک پروتکل استاندارد تعریف شده در استاندارد انجمن تجارت InfiniBand (IBTA) است. RoCE از کپسوله سازی UDP استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد از شبکه‌های لایه 3 فراتر رود. RDMA یک قابلیت کلیدی است که بطور بومی توسط فناوری ارتباط متقابل InfiniBand استفاده می‌شود. InfiniBand و Ethernet RoCE هر دو یک API مشترک کاربر دارند اما دارای لایه های فیزیکی و پیوندی متفاوت هستند. Mellanox ConnectX-4 و نسل‌های بعد از آن با استفاده از Resilient RoCE تنها با یک فعال سازی ساده اعلامیه احتقان آشکار (ECN) بر روی سوئیچ‌های شبکه بهترین عملکرد را دارند.
سوئیچ های Mellanox Spectrum Ethernet عملکرد نرخ خط 100GbE و تأخیر کم و سازگار با افت صفر بسته را ارائه می‌دهند. سوئیچ‌های Mellanox Spectrum Ethernet با کارایی بالا، تأخیر کم، مدیریت ازدحام هوشمند از ابتدا به انتها و گزینه های QoS برای پیاده سازی پارچه RoCE در مقیاس ایده آل هستند. علاوه بر این Spectrum پیکربندی RoCE را آسان می‌کند و از نظر سطح جریان از پایان به سطح دیگر قابل مشاهده است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  آشنایی با روش SIEM و ضرورت پیاده سازی در شبکه

اجرای برنامه ها از طریق RDMA / RoCE

توسعه دهندگان برنامه ها چندین گزینه برای پیاده سازی شتاب با RDMA / RoCE با استفاده از کتابخانه‌های زیرساخت RDMA یا کتابخانه‌های میان افزار دارند.

کتابخانه های زیر ساخت

RDMA استفاده از کتابخانه libibverbs (صندوق ورودی موجود برای توزیع های عمده) رابط های API مورد نیاز برای ارسال و دریافت داده را فراهم می‌کند.

کتابخانه های میان افزار

Unified Communication X (UCX) چارچوب ارتباطی با درجه تولید منبع باز برای برنامه‌های داده محور و با عملکرد بالا که توسط صنعت، آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌ها هدایت می‌شود.

Accelio یک پیام رسان قابل اعتماد ناهمگام با عملکرد بالا و کتابخانه مبتنی بر جامعه با منبع باز RPC است. برای خرید لایسنس فایروال سیسکو می‌توانید به وب سایت پایه ریزان فن آوری هوشمند مراجعه نمایید یا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

2 نکته خرید فایروال سیسکو نسل جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =