امنیت, Other

معرفی نرم افزار Acunetix Premium و 3 دلیل خوب برای استفاده

معرفی نرم افزار Acunetix Premium
رای بدهید

نرم افزار Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix چیست؟

امنیت وب‌سایت‌های اینترنتی برای صاحبان کسب و کار و همچنین کسانی که از آن سایت استفاده می‌کنند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نرم افزار Acunetix Premium

نرم افزار Acunetix Premium

به همین منظور امنیت وب سایت‌ها باید در زمان ساخت آن‌ها توسط طراحان سایت و پس از آن در زمان استفاده به طور مداوم مورد بررسی و در صورت نیاز تصحیح قرار بگیرد. امروزه نرم افزارها و یا ابزارهایی وجود دارند که یک وب سایت را اسکن کرده و مشکلات و باگ‌های امنیتی آن را تشخیص می‌دهند. سپس این نرم افزار و یا ابزار، راهکارهایی را برای رفع این مشکلات ارائه می‌دهند و یا به مهندسان برای رفع این مشکلات کمک می‌کنند. نرم افزار Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix یکی از این نرم افزارها است.

اهمیت نرم افزار Acunetix Premium 

اهمیت نرم افزار Acunetix Premium

اهمیت نرم افزار Acunetix Premium

نرم افزار Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix یک راه راهکار امنیتی مناسب برای مدیریت امنیت وب سایت، برنامه وب و رابط برنامه نویسی کاربردی است. همچنین شما به کمک ویژگی‌های این نرم افزار، مشکل‌یابی و اسکن وب سایت را به‌صورت خودکار درآورده و از این ابزار برای رفع مشکلات وب سایت طراحی شده خود استفاده نمایید.

مزایای استفاده از نرم افزار Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix

استفاده از این نرم افزار مزایای زیادی برای برنامه نویسان، طراحان وب سایت و گردانندگان یک وب سایت دارد. از جمله:

1.کاربری آسان

کار با این ابزار بسیار ساده است. شما به راحتی و فقط با 5 کلیلک می‌توانید یک وب سایت را از لحاظ امنیتی اسکن کرده و از باگ‌ها و مشکلات آن باخیر شوید. با استفاده از این نرم افزار، شما مجبور نیستید ساعات طولانی را به صورت دستی برای بررسی و تأیید همه آسیب پذیری‌های یک وب سایت صرف کنید. این نرم افزار از از دو فناوری منحصر به فرد AcuMonitor و AcuSensor  برای کشف مشکلات و باگ‌های امنیتی وب سایت‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا نقاط ضعف بیشتری را در کدهای یک وب سایت، کشف کنید. فناوری AcuSensor  به شما به عنوان یک طراح سایت کمک می‌کند تا آسیب پذیری موجود در کدها را پیدا کنید و بتوانید سریع‌تر برای حل کردن این باگ‌ها اقدام نمایید. موتور اسکن نرم افزار Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix که توسط یک تیم تخصصی طراحی شده است، با استفاده از زبان برنامه نویسی++ C ، این نرم افزار را به یک ابزار پرقدرت و در عین حال بسیار سریع تبدیل کرده است.

تشخیص و رفع اشکال بسیار قوی با نرم افزار Acunetix

تشخیص و رفع اشکال بسیار قوی با نرم افزار Acunetix

2.تشخیص و رفع اشکال بسیار قوی با نرم افزار Acunetix

نرم افزار Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix بیش از 7000 آسیب پذیری و مشکلات گوناگون از وب سایت‌ها را از جمله در پایگاه دادهSQL  و XSS را اسکن و کشف می‌کند. همچنین این نرم افزار وب سایت را از نظر پیکربندی نادرست، نرم افزارهای ناهماهنگ ، گذرواژه‌های ضعیف، امنیت پایگاه داده و بسیاری از آسیب پذیری‌های دیگر بررسی کرده و اشکالات موجود را به روشنی برای کاربر لیست می‌کند. این نرم افزار به‌صورت چند کاربره و برای همه اعضای گروه قابلیت اجرا دارد.

3.ادغام با سیستم‌های برنامه نویسی و توسعه وب سایت

با استفاده از مزایای Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix شما می‌توانید از آن به‌صورت ادغام شده در همه سیستم‌های طراحی وب سایت کمک بگیرید. با خرید نرم افزار Acunetix Premium یا نرم افزار Acunetix کاربر می‌تواند اسکن‌ها ی دوره‌ای به‌صورت روزانه و هفتگی را در برنامه کار خود قرار دهد تا از داده‌های مهم محافظت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =