شبکه, ManageEngine

برسی نرم افزار Desktop Central با 4 نسخه از آن

برسی نرم افزار Desktop Central
رای بدهید

برسی نرم افزار Desktop Central

برسی نرم افزار Desktop Central 

برسی نرم افزار Desktop Central

نرم افزار Desktop Central یک نرم افزار Unified Endpoint Management  ( UEM  )  می باشد که راه حلی برای مدیریت سرورها، لپ تاپ ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را از یک محیط متمرکز می‌دهد. نرم افزار Desktop Central یک نرم افزار مدرن برای مدیریت دسکتاپ‌های بر اساس نیازمندی‌های سازمان شما می‌باشد. نرم افزار Desktop Central ManageEngine مدیریت دسکتاپ‌های قدیمی را تقویت می‌کند‌، راه کارهای بیشتر و دقیق‌تری را در اختیاز شما قرار میدهد. بصورت خودکار امکان نصب Patch های امنیتی، نصب برنامه‌های مورد نیاز ، Image گرفتن و نصب OS های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این امکان بررسی لایسنس‌های نرم افزارها، ماینتور میزان مصرف کاربران، مدیریت دسترسی به USB کاربران و کنترل دسکتاپ‌های کاربران و … را در اختیار شما قرار خواهد داد. نرم افزار Desktop Central از سیستم عامل‌های مختلف نظیر ویندوز، Mac، لینوکس پیشتیبانی می‌کند.نرم افزار Desktop Central امکان Deploy مدیریت  پالیسی ها  و اعمال تغییرات مختلف و ساختن پروفایل برای کاربران سیار از جمله تنظیمات WIFI ، VPN ، تنظیمات ایمیل کاربران و .. را در اختیار شما قرار می دهد.
نرم افزار Desktop Central به شما امکان محدود کردن کاربران برای  نصب برنامه ، استفاده از دوربین، مرورگرها و همچنین امن کردن تمامی تجهیزات موجود با فعال کردن پسورد بر روی آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این امکان مدیریت تمامی تجهیزاتی که دارای سیستم عامل IOS ، Android ، Windows Smartphone را از طریق کسنولی یکپارچه تحت مدیریت شما قرار خواهد داد .

چرا باید از نرم افزار Desktop Central استفاده کنیم!

  • Patch Management :

شبکه خود را از طریق نصب Patch های امنیتی بصورت خودکار روی سیستم عامل‌های ویندوز، Mac ولینوکس و برنامه‌های جانبی دیگر ایمن کنید.

  • Software Deployment :

برنامه های مورد نظر خود را با چند کلیک ساده با استفاده از 4500 نمونه از پیش ساخته شده بر روی سیستم عامل کاربران نصب کنید.

نرم افزار Desktop Central

نرم افزار Desktop Central

  • Mobile Device Management :

شما می‌توانید به سادگی دستگاه‌های موبایل را  از طریق پنل Mobile Device Management مدیریت، امن سازی کنید.

  • Endpoint Security :

امن کردن سیستم کاربران با استفاده از اسکن مرتب آسیب پذیری‌ها، ماینتور مرورگر کابران، مانیتور برنامه‌های نصب شده بر روی هم سیستم و دیوایس موجود در شبکه شما به امن کردن کاربران در شبکه کمک خواهد کرد.

  • OS Imaging & Deployment :

نرم افزار Desktop Central بصورت خودکار با Image گرفتن و Deploy سیستم عامل‌های شما به همراه برنامه های انتخابی ودایورها به کمک شما خواهد آمد.

  • IT Asset Management :

با استفاده از این نرم افزار امکان مانیتور کردن نرم افزار، سخت افزار استفاده شده در سازمان و همچنین تاریخ اتمام اعتبار لایسنس‌ها و همچنین گارانتی به سادگی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • Remote Control :

نرم افزار Desktop Central این امکان را به شما می دهد تا با همکاری و همفکری یکدیگر به رفع مشکل یک کاربر با استفاده از قابلیت Multi-User بپردازید و همچنین امکان ارسال فایل، ظبط عملیات صورت گرفته را به شما خواهد داد.

نرم افزار Desktop Central

نرم افزار Desktop Central

  • Modern Management :

با استفاده از قابلیت Unify Endpoint Management امکان مدیریت ساده دستگاه‌های موبایل و همچنین دستگاه‌هایی که دارای ویندوز 10 می‌باشند را به سادگی خواهید داشت.

  • Configuration :

با بیش از 25 تنظیمات از پیش تعیین شده شامل : Power Management ، USB Device Management ، پالیسی‌های امنیتی و …. مدیریت دسترسی کاربران را از قبل برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

در صورت تمایل به مشاهده و خرید لایسنس manageengine  می توانید با پشتیبانی ارتباط بگیرید و یا به صفحه مربوط به دسته بندی آن مراجعه کنید و انواع لایسنس manageengine  را مشاهده نمایید.

4 نسخه از نرم افزار Desktop Central

شما می‌توانید دموی آنلاین Desktop Central از سایت اصلی آن دریافت کنید. همچنین، شرکت پایه ریزان فناوری هوشمند توانایی ارائه لایسنس معتبر، طراحی و پیاده سازی لایسنس نرم افزار Desktop Central را دارد، جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =