شبکه, Solarwinds

با نرم افزار Kiwi CatTools شبکه رو همه جانبه مدیریت کن!

نرم افزار Kiwi CatTools
رای بدهید

نرم افزار Kiwi CatTools چیست؟

شبکه‌های کامپیوتری امروزه در اتوماسیون اداری سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. استفاده از برخی نرم افزارها می‌توانند به مهندسان در مدیریت و تنظیمات این شبکه‌ها کمک کنند. با استفاده از نرم افزار Kiwi CatTools می‌توان مدیریتی همه‌جانبه بر روی شبکه‌ها، انجام داد و همچنین تنظیماتی خاص را به طور خودکار، بر این شبکه‌ها اعمال نمود.

نرم افزار Kiwi CatTools

نرم افزار Kiwi CatTools

ویژگی‌های نرم افزار Kiwi CatTools

  • به کمک Kiwi CatTools کاربر می‌تواند تغییرات پیکربندی شبکه را در چندین دستگاه به‌طور همزمان اعمال کند.
  • کاربر در این نرم افزار می‌تواند تغییرات از پیش تعیین شده در پیکربندی شبکه را در زمان مشخص و در دستگاه‌های معین انجام دهد.
  • با استفاده از این نرم افزار، شما با اطلاع از تغییرات در شبکه می‌توانید برای جلوگیری از هرگونه فعالیت مخرب، امنیت شبکه را به سطحی بالاتر برسانید.
  • ایجاد و اعمال تغییرات و تنظیمات در شبکه با استفاده از این نرم افزار به سادگی انجام می‌شود و شما هر زمان که بخواهید و با کمترین زحمت می‌توانید تغییرات جدید ایجاد کرده و یا تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانید.
ویژگی‌های نرم افزار Kiwi CatTools

ویژگی‌های نرم افزار Kiwi CatTools

کاربردهای نرم افزار Kiwi CatTools در چه مواردی است؟

  • با استفاده از ویژگی Automatic Backup در نرم افزار Kiwi CatTools می‌توانید یک پشتیبان از تنظیمات شبکه بگیرید و در صورت بروز مشکل در پیکربندی با استفاده از این پشتیبان، پیکربندی دستگاه شبکه از روترها، سوئیچ‌ها، فایروال‌ها و … را به حالت اولیه بازگردانید.
  • این نرم افزار امنیت شبکه شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. زمانی که تغییراتی به صورت غیرمجاز در دستگاه های شبکه به وجود آید، Kiwi CatTools هشدارهای آنی و آنلاین ارسال می‌کند.
  • با استفاده از امکانات این نرم افزار به خوبی می‌توانید از آن برای ها برای عیب یابی و اطمینان از موفقیت پیکربندی شبکه استفاده کنید. عیب‌یابی خودکار باعث می‌شود تا هزینه و وقت شما به هدر نرود.

    کاربردهای نرم افزار Kiwi CatTools

    کاربردهای نرم افزار Kiwi CatTools

  • از این نرم افزار برای گزارش گیری از طریق ایمیل به صورت خودکار می‌توانید استفاده کنید.
  • با از نرم افزار Kiwi CatTools می‌توانید شبکه را با استفاده از IPv4 و IPv6 و همیچنین با برندهایی مانند Cisco،HP ،Huawei ،com 3 و… پیکربندی کنید.
  • از دیگر نرم افزارهای شرکت سازنده این نرم افزار یعنی Solarwinds می توان به NAM ،SCM ،ARM ،NPM ،NOM ،NTA ،NCM ،IPAM، DPA ،SRM، WHD ،WPM ،LEM، NTM VNQM ،SAM ،VMو  UDT اشاره کرد.

شما می‌توانید جهت خرید لایسنس نرم افزار Kiwi CatTools در پایه‌ریزان فناوری هوشمند، اقدام به استعلام قیمت کنید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  با نرم افزار Rapid 7 زمان و انرژی را مدیریت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + بیست =