شبکه, ManageEngine

نرم افزار Log Analyzer با 7 قابلیت کلیدی

نرم افزار Log Analyzer
رای بدهید

نرم افزار Log Analyzer چیست و چه کاربردی دارد؟

با استفاده از نرم افزار Log Analyzer کاربر می‌تواند داده‌های مربوط Log شبکه بررسی کرده و با تجزیه و تحلیل این داده‌ها امنیت اطلاعات را در شبکه به خوبی مدیریت نماید.

نرم افزار Log Analyzer

نرم افزار Log Analyzer

ویژگی‌های نرم افزار Log Analyzer

1.    سادگی

در این نرم افزار، تمام امکانات مانند جمع آوری داده‌ها، برچسب گذاری، فیلتر کردن و فعال کردن اعلان برای عیب یابی و جلوگیری از مشکل، به بهترین و ساده‌ترین شکل متمرکز شده‌اند. کار کردن با این امکانات به سادگی و در کمترین زمان، به تحلیل شبکه‌ها کمک می‌کند.

2.    متمرکز بودن امکانات همراه با دیگر پلتفرم‌ها

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید از امکانات پلت فرم Orion از همین شرکت نیز استفاده کنید و امکان دسترسی و  نظارت کامل بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و گزارشات مربوط به آن‌ها را نیز فراهم کنید.

3.    امکانات کامل برای مدیریت شبکه

این نرم افزار به وسیله کارشناسان زبده شبکه طراحی شده و راهکارهایی مناسب را برای مدیریت و تجزیه و تحلیل شبکه را به کاربر ارائه می‌کند.

کاربردهای نرم افزار Log Analyzer

کاربردهای نرم افزار Log Analyzer

کاربردهای نرم افزار Log Analyzer

1.    جمع آوری و تجزیه و تحلیل گزارش‌های مربوط به شبکه

طراحان و مهندسان شبکه باید در مورد اتفاقات و جریان اطلاعات و ارتباطات در شبکه، اطلاع کافی داشته باشند. این نرم افزار با بررسی و نظارت دائمی بر شبکه‌ها، گزارشاتی را برای کاربر ارسال می‌کند و این گزارشات برای تجزیه و تحلیل، ذخیره‌سازی می‌شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار Service Desk Plus همراه با 3 نسخه از آن

2.    جستجو در شبکه با فیلترهای گوناگون

کاربر می‌تواند مسائل مربوط به عملکرد شبکه را با استفاده از نرم افزار Log Analyzer چک کند. این جستجوها را می‌توان با استفاده از چند معیار و فیلتر انجام داد و از فیلترها برای محدود کردن نتایج استفاده نمود.

3.    نظارت بر ورود داده‌ها به سیستم شبکه

با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند نظارت و تحلیل کاملی بر ورود و جریان داده‌ها در یک شبکه داشته باشد. ابزارهای سنتی جمع‌آوری و مدیریت گزارش ورود و خروج داده، گزارش‌ها را به صورت متن ساده یا HTML تولید می‌کند اما SolarWinds Log Analyzer، لاگ‌هایی که مربوط به جریان ورود داده به صورت آنی است را نشان می‌دهد.

4.    نرم افزار Log Analyzer: برچسب گذاری گزارش رویدادها

با استفاده از Log Analyzer فیلتر کردن، جستجو و شناسایی مشکلات و برچسب‌های کد گذاری رنگی  روی داده‌های ورودی به سیستم امکان پذیر می‌شود.

Log Analyzer

Log Analyzer

5.    ادغام با پلت فرم Orion

SolarWinds Log Analyzer داده‌های گزارش و رویدادهای موجود در شبکه را به طور مستقیم در کنسول Orion Platform مرتب می‌کند تا بتوان به راحتی داده‌های گزارش را در کنار عملکرد کلی شبکه مشاهده نمود.

6.    یکپارچگی هشدارها با پلتفرم Orion

با استفاده از نرم افزار Log Analyzer کاربر می‌تواند با پیش‌بینی مشکلات و خطرات، برای بروز آن‌ها در مواقع ضروری هشدارهایی را ایجاد نماید تا از بروز مشکلات ناخواسته و جدی‌تر در شبکه جلوگیری شود. Log Analyser با سیستم هشدار هوشمند Orion هماهنگ می‌شود تا کاربر بتواند هشدارهایی را برای مواقع ضروری ایجاد نماید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار AD360 یک راهکار عالی برقراری امنیت است

7.    نرم افزار Log Analyzer: ارسال گزارش‌ها

ذخیره کردن داده‌های ورودی به سیستم در یک مکان مرکزی برای جلوگیری از بروز مشکل و عیب یابی آن ضروری است. Log Analyser به کاربر امکان می‌دهد گزارش‌های موجود در نرم افزار را به سایر برنامه‌ها مانند سیستم‌های SIEM ارسال نماید. از دیگر نرم افزارهای شرکت سازنده این نرم افزار یعنی Solarwinds می توان به NAM، SCM، ARM، NPM، NOM، NTA، NCM،  IPAM،DPA ، SRM، WHD، WPM، LEM، NTM VNQM،  SAM، VMو  UDT اشاره کرد.

شما می‌توانید جهت خرید لایسنس نرم افزار Log Analyzer در پایه‌ریزان فناوری هوشمند، اقدام به استعلام قیمت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =