امنیت, Tenable

نرم افزار Tenable.ep با 4 خصوصیت برتر

نرم افزار Tenable.ep
رای بدهید

نرم افزار Tenable.ep چیست و چه کاربردی دارد؟

امنیت و نفوذ ناپذیری شبکه‌ها در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است. موسسات و شرکت‌های بزرگ برای حفظ امنیت داده‌ها و برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات در شبکه‌ها، هزینه بالایی در نظر می‌گیرند و از ابزارهای نوینی استفاده می‌کنند.

نرم افزار Tenable.EP

نرم افزار Tenable.EP

یکی از این ابزارها نرم افزار Tenable.ep است که می‌تواند با اسکن شبکه، مشکلات و راه‌های نفوذ را تشخیص داده و به کاربر همراه با راهکارهایی برای رفع مشکلات ارائه نماید.

نرم افزار Tenable.EP

نرم افزار Tenable.EP چیست؟

Tenable.EP نرم افزار و یا ابزاری برای حفظ امنیت در شبکه‌های کامپیوتری است. این نرم افزار با نظارت و بررسی کامل و همیشگی بر شبکه، مشکلات، خطرات و آسیب‌پذیری شبکه موجود را شناسایی و به کاربر و مسئول امنیت شبکه ارائه می‌کند. این نرم افزار همچنین علاوه‌بر گزارش مشکلات، راهکارهایی برای رفع این مشکل را نیز ارائه می‌کند. یک راه حل کامل برای مدیریت نقاط آسیب پذیر در شبکه است. با Tenable.ep شما  علاوه‌بر مشاهده آسیب پذیری‌ها، می‌توانید پیش‌بینی کنید که شبکه از کدام قسمت‌ها و از کدام نقاط آسیب‌پذیر، ممکن است در معرض خطر قرار بگیرید. بر این اساس شما می‌توانید پیشگیری‌های لازم را انجام داده و در کمترین زمان، میزان خطری که شبکه را تهدید می کند، به حداقل برسانید. این نرم افزارهای اسکن امنیت شبکه در ورژن‌های Nessus، Tenable.io، Tenable Lumin، Tenable.ad، Tenable.ep و Tenable.ot نیز وجود دارند که هر کدام کارایی و کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

مزایای استفاده از نرم افزار Tenable.ep

مزایای استفاده از نرم افزار Tenable.ep

مزایای استفاده از نرم افزار Tenable.ep

استفاده از این نسخه از نرم افزار، مزایای زیادی هم برای کاربران و هم برای مسئولان امنیت شبکه‌های رایانه‌ای دارد. از جمله:

1. امنیت بالا

Tenable.ep با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین به صورت مداوم راه‌های نفوذ، نقاط ضعف و باگ‌های موجود در شبکه را تجزیه و تحلیل و شناسایی می‌کند. این موضوع سازمان و یا شرکت مورد نظر را قادر خواهد ساخت تا تمامی مشکلات موجود را بر اساس میزان اهمیت رتبه بندی کند.

2. تنوع در ارائه دسترسی

Tenable.ep راه جدیدی را برای اعطای دسترسی به کاربران گوناگون در نظر می‌گیرد.

3. سیاست‌های تجارت

Tenable.ep به شما امکان در نظر گرفتن و اعمال سیاست‌های تجاری داخلی مناسب را می‌دهد که باعث می‌شود شما بتوانید در بهترین زمان، بهترین عملکرد را در شرکت و یا سازمان خود را انجام دهید. برای مثال می‌توانید تصمیم بگیرید که در کجا منابع مالی و در چه زمانی منابع انسانی خود را سرمایه‌گذاری کنید.

بالا بردن سرعت در بخش امنیت

بالا بردن سرعت در بخش امنیت

4. بالا بردن سرعت در بخش امنیت

سرعت و نحوه عملکرد تیم امنیتی در شناسایی خطرات و مشکلات در شبکه‌های رایانه‌ای، بسیار مهم است. هر چه میزان سرعت تیم شما بیشتر باشد احتمال بروز مشکلات احتمالی کاهش پیدا میکند. Tenable.ep راه حل‌های عملی و سریعی را برای بهبود عملکرد و بهره وری در بخش امنیت شبکه، ایجاد می‌کند. خرید نرم افزار Tenable.ep و استفاده از آن همچنین باعث می‌شود نقاط آسیب پذیر را بشناسید و راه حل آن را به سرعت پیدا کنید.

همچنین برای خرید لایسنس نرم افزار tenable.ep میتوانید در پایه‌ریزان فناوری هوشمند اقدام کنید.

لایسنس Tenable چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =