امنیت, Tenable

نرم افزار Tenable PCI ASV همراه با 3 ویژگی‌ مهم آن

نرم افزار Tenable PCI ASV
رای بدهید

نرم افزار PCI ASV Tenable چیست و چه کارایی‌هایی دارد؟

نرم افزار Tenable PCI ASV، موضوع بحث ما است. هکرها به‌طور مداوم در حال یافتن مشکلات امنیتی با نسخه های قدیمی نرم افزارهای کامپیوتری هستند. این موارد به شرکت‌هایی که نرم‌افزار را نوشته‌اند، گزارش می‌شوند سپس اصلاحاتی برای آن نرم‌افزار منتشر می‌شود. اگر به‌روزترین نسخه‌های نرم‌افزار را روی رایانه‌تان اجرا نمی‌کنید، نفوذ و سرقت اطلاعات ارزشمند مانند اطلاعات بانکی افراد مانند شماره‌های کارت پرداختی و یا رمزهای عبور، برای هکرها آسان خواهد بود. نرم افزارهای اسکن آسیب‌پذیری یا اسکن ارزیابی آسیب‌پذیری، سعی می‌کنند به تمام سرویس‌های ممکن، متصل شود تا ببیند که آیا قدیمی هستند یا مشکلی در آن‌ها وجود دارد یا خیر. این نرم افزارهای اسکن آسیب پذیری گزارشی را تولید می‌کند که تمام خدماتی را که پیدا کرده است فهرست می‌کند.

نرم افزار Tenable PCI ASV

نرم افزار Tenable PCI ASV

نرم افزار Tenable PCI ASV چیست؟

نرم افزار Tenable PCI ASV برای راحت کردن فرآیند اسکن ASV  یا به روز بودن نرم افزارها و یا زیرساخت‌های شبکه به کار می‌رود. این نرم افزار برای اسکن، رفع مشکلات و تهیه گزارش‌های اسکن مطابق با نیاز پروتکل‌های  PCI 11.2.2 استفاده می‌کند. پروتکل PCI برای تست زیرساخت‌ها برای استاندارد بودن فرآیندها برای امنیت اطلاعات و ذخیره و نگهداری از اطلاعات کارت‌های بانکی و رمزهای عبور آن‌ها استفاده می‌شود. ارائه دهندگان خدمات تجاری، مالی و بانکی مانند فروشگاه‌های اینترنتی و یا هر زیرساختی که به درگاه‌های پرداخت متصل می‌شود، باید برای دست یابی به اهداف خود اعتبار کسب کنند. این مراکز باید به صورت گه‌گاه و در فواصل گوناگون مجوزها و ارزیابی‌هایی را برای استانداردهای PCI DSS ASV بگذرانند. کار این استاندارد به‌طور خلاصه بررسی امنیت و به روز بودن زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی است. نرم افزار Tenable PCI ASV آسیب‌پذیری‌ها و روند مشکلات موجود در زیرساخت‌ها را طبق الزامات PCI 11.2.2 رفع می‌کند. این نسخه از نرم افزار Tenable با اسکن‌های از پیش طراحی شده، اسکن کاملی را انجام داده و می‌تواند پس از رفع مشکل، به سرعت یک گزارش از فعالیت‌های انجام شده را نیز برای کاربر تهیه کند.

ویژگی‌های کلی نرم افزار Tenable PCI ASV

ویژگی‌های کلی نرم افزار Tenable PCI ASV

ویژگی‌های کلی نرم افزار Tenable PCI ASV

1. Scan Templates یا الگوهای از پیش طراحی شده برای اسکن

الگوهای اسکن طراحی شده و آماده PCI ASV به کاربر امکان می‌دهد تا مشکلات  و باگ‌های موجود در سیستم را طبق برنامه ارائه شده، بررسی و رفع کند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  21 قابلیت اسپلانک به عنوان SIEM

2. PCI ASV Workbench

این نرم افزار با استفاده از Tenable.io PCI ASV Workbench یک محیط رابط کاربری واحد برای همه مراحل کار یعنی اسکن، مدیریت، ارسال و تکمیل مراحل دارد.

Content Reuse یا استفاده مجدد از محتوا

Content Reuse یا استفاده مجدد از محتوا

3. Content Reuse یا استفاده مجدد از محتوا

با PCI ASV می‌توانید استثنائات و تفاوت‌های یکسانی را در IP های متعدد اعمال کنید. این نرم افزار اسکن در ورژن‌های Nessus، Tenable.io، Tenable Lumin، Tenable.ad، Tenable.ep و Tenable.ot نیز وجود دارند که هر کدام کارایی و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. همچنین، شما می‌توانید لایسنس Tenable PCI ASV را در پایه‌ریزان فناوری هوشمند خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =