Riverbed, شبکه, مقاله

نظارت 100درصدی با نرم افزار Riverbed روی فضای ابری!

نرم افزار Riverbed
رای بدهید

برسی دقیق نرم افزار Riverbed

نرم افزار Riverbed در واقع یک پلتفرم جامع است. این پلتفرم به کسب و کارهایی که برای تجارت خود از انواع اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، کمک زیادی خواهد کرد. فنآوری Riverbed با استفاده از Steel Central، Steel Head و Steel Fusion عملکرد تضمین شده‌ای را فراهم خواهد کرد.

به روز رسانی فناوری اطلاعات با نرم افزار Riverbed

تصمیم به استفاده از فضای ابری و سایر فناوری‌های دیجیتالی نوین نیازمند آن است که زیرساخت‌های IT یک سازمان نیز تغییر کرده و به روز شوند. این کار علاوه بر اینکه یک فرآیند زمان‌بر است، هزینه‌هایی نیز در بر داشته و ممکن است با کیفیت خوبی انجام نشود. اما نرم افزار Riverbed به شما کمک خواهد کرد تا این فرآیند را با سرعت بیشتر، با هزینه کمتر و با بهترین شکل ممکن انجام دهید.

نرم افزار Riverbed

نرم افزار Riverbed

نظارت کامل بر روی فضای ابری با نرم افزار Riverbed

در فضای ابری، نقاطی وجود دارند که به خوبی قابل مدیریت، نظارت و کنترل نیستند و ممکن است از همین نقاط، تهدیدهایی برای اطلاعات و داده‌های شما ایجاد شود. نرم افزار Riverbed این امکان را به شما خواهد داد تا این نقاط کوری که در فضای ابری وجود دارند را نیز تحت نظارت و کنترل داشته باشید و در نتیجه امنیت و اجرای SLA ها را بهبود خواهد بخشید. هرچقدر استفاده از فضاهای hybrid, public cloud و انواع اپلیکیشن‌ها بیشتر می‌شود، امنیت داده‌ها و اطلاعات با خطرات بیشتری مواجه شده و در نتیجه نیاز به یک NPM یکپارچه برای نظارت بر hybrid / mutli-cloud بیشتر حس می‌شود.

با Riverbed می‌توانید قابلیت‌های زیر را در اختیار داشته باشید:

  • کنترل، نظارت و مدیریت بهتری بر روی فضای ابری (Cloud) داشته باشید.
  • سطح عملکرد خود را با استفاد از Riverbed افزایش بدهید.
  • Riverbed در افزایش بهره وری نیز اثرگذار خواهد بود.
  • کیفیت تجربه کاربران را با این نرم افزار افزایش دهید.

ارائه خدمات به صورت ریموتی در هر مکانی که هستید!

دورکاری در دوران اخیر به یک واقعیت فراگیر تبدیل شده است که تقریبا تمامی دنیا آن را تجربه کرده‌اند. حتی تحقیقات Enterprise Management Associates  نشان می‌دهد که در بعضی موارد نتایج دورکاری بهتر از کار حضوری بوده است. Riverbed SD-WAN با ترکیب همه تکنیک‌های SD-WAN، بهینه سازی WAN، تسریع SaaS و امنیت پیشرفته در یک دستگاه، کمک خواهد کرد تا پهنای باند در بهترین حالت و بالاترین سطح امنیت ممکن، در اختیار کاربران قرار بگیرد.

نظارت و عملکرد حداکثری با نرم افزار Riverbed

نظارت و عملکرد حداکثری با نرم افزار Riverbed

تجربه نهایی Microsoft cloud

Riverbed سه مورد از بهترین برنامه‌های SaaS را که شامل Microsoft 365، Teams وStream   باشند را بهتر ساخته است و در نتیجه M365 با استفاده از Riverbed تا 10 برابر سرعت بیشتری دارد و ویدئوها نیز تا 99 درصد کاهش داده دارند که در هزینه کاربران اثر زیادی داشته و رضایت آنها را به همراه خواهد داشت.

نظارت و عملکرد حداکثری با نرم افزار Riverbed

با اجرای نرم افزار Riverbed، استفاده از پهنای باند در شبکه‌های hybrid  و software-defined  کاهش خواهد یافت و کارایی شبکه نیز رشد صد برابری را می‌تواند تجربه کند.

Software-Defined WAN

Software-Defined به شما کمک خواهد کرد تا شبکه خود را با این نرم افزار به روز کنید. این ابزار سرعت را بیشتر کرده و در هزینه‌ها نیز صرفه جویی خواهد کرد.

مدیریت عملکرد شبکه با نرم افزار Riverbed

مدیریت عملکرد شبکه با نرم افزار Riverbed

مدیریت عملکرد شبکه با نرم افزار Riverbed

نرم افزار Riverbed خیال شما را از کیفیت خدمات راحت خواهد کرد و ایمنی سطح بالایی در برابر خطرات برای اطلاعات و شبکه شما ایجاد خواهد کرد. همچنین Riverbed منابع فناوری اطلاعات هیبرید را برایتان بهینه سازی خواهد کرد. تمامی این موارد با یک راهکار یکپارچه و در یک پلتفرم انجام خواهد شد. همچنین این پلتفرم جامع، امکان آنالیز و تحلیل مدیریت عملکرد شبکه را به شما ارائه خواهد کرد.

این نرم افزار دارای چندین نوع مدل می‌باشد که جهت خرید لایسنس‌های Riverbed می‌توانید در پایه‌ریزان فناوری هوشمند اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =