رای بدهید

لایسنس EventSentry

فروش لایسنس EventSentry

با استفاده از لایسنس EventSentry گزارش کاملی از ابتدا تا انتها در اختیار شما خواهد بود. سرورها و نقاط پایانی، هر دو را می‌توانید بصورت یکپارچه با نرم افزار EventSentry تحت نظارت خود داشته باشید. به غیر از این موارد، شما خواهید توانست تا با اجرای نرم افزار EventSentry ، ترافیک شبکه را نیز کنترل کنید. بعضی از فعالیت‌ها ممکن است آثار مخربی در عملکرد شما و شبکه‌ای که استفاده می‌کنید داشته باشند.

در صورت خرید لایسنس EventSentry می‎توانید با استفاده از گزینه استعلام، نسبت به دریافت قیمت از پایه ریزان فناوری هوشمند اقدام کنید.

نرم افزار eventsentry چیست؟

نرم افزار EventSentry یک نرم افزار برای امنیت شبکه است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه یک نظارت و مدیریت کامل را بر روی شبکه خود تجربه کنید.

با استفاده از نرم افزار EventSentry گزارش کاملی از ابتدا تا انتها در اختیار شما خواهد بود. سرورها و نقاط پایانی، هر دو را می‌توانید بصورت یکپارچه با نرم افزار EventSentry تحت نظارت خود داشته باشید.

به غیر از این موارد، شما خواهید توانست تا با اجرای نرم افزار EventSentry، ترافیک شبکه را نیز کنترل کنید. بعضی از فعالیت‌ها ممکن است آثار مخربی در عملکرد شما و شبکه‌ای که استفاده می‌کنید داشته باشند.

این موارد را نرم افزار EventSentry به شما اطلاع خواهد داد. در نهایت نیز به عنوان یک مشاور قدرتمند، راهکارهایی برای استفاده از پهنای باند، در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویژگی‌های کلی نرم افزار

نرم افزار EventSentry یکی از برترین نرم افزارهای امنیت شبکه است، ویژگی‌های اصلی زیر را در خود جای داده است:

  1. در لحظه هشدارها و آلارم‌ها را دریافت کنید؛
  2. شما می‌توانید داشبوردهای نرم افزار را براساس نیاز خودتان شخصی سازی کرده و از آنها استفاده بهتری کنید؛
  3. API قدرتمند  RESTful؛
  4. رخدادهای امنیتی را به صورت گزارشی کامل از نرم افزار EventSentry دریافت کنید.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  آشنایی با سرویس Splunk یا نرم افزار اسپلانک

در کنار استفاده از این نرم افزار برای اعتبار سنجی اسکریپت‌ها، همیشه تنظیمات شما در حال بررسی مداوم توسط نرم افزار مدیریت امنیت و سلامت اسکریپت EventSentry است.

نرم افزار EventSentry

نرم افزار EventSentry

Log ها را در لحظه با استفاده از نرم افزار EventSentry  کنترل کنید

نرم افزار EventSentry به روش پیشرفته‌ای تمامی سرورهای ویندوز، لپ تاپ‌ها و  workstation ها را نظارت و کنترل می‌کند. این نظارت به صورت ایمن، سریع و در لحظه و کارآمد انجام شده و با پشتیبانی 64 بیتی همراه است. با استفاده از EventSentry، داده‌ها و اطلاعات رمزگذاری و سپس فشرده می‌شوند. اطلاعاتی که جمع آوری شده‌اند، ذخیره خواهند و حتی اگر شبکه به هر دلیلی موقتا قطع شود، پس از وصل مجدد، منتقل خواهند شد.

هشدارها را با جزئیات EventSentry

هشدارها را با جزئیات EventSentry

هشدارها را با جزئیات مشاهده خواهید کرد

در این برنامه هشدارها توسط ایمیل بهتر از قبل به شما خواهند رسید. این هشدارها کمک خواهند کرد تا سریع‌تر و بهتر بتوانید مشکلات احتمالی را پیدا کرده و به برطرف کردن آنها بپردازید. اگر بخواهید نظارت کاملی بر روی هاست‌ها داشته باشید، Footer ها گزارش نظارتی کاملی را برای شما آماده خواهند کرد. در گزارش‌ها، هشدارها بر روی نمودار نشان داده خواهند شد تا دید بهتری نسبت به آنها داشته باشید. همچنین در این نوع ایمیل‌ها می‌توانید IP address ها را در کنار reverse DNS و موقعیت جغرافیایی دریافت کنید.

راهکار SIEM در نرم افزار EventSentry

بسیاری از رخدادها در امنیت شبکه نیازمند رمزگشایی است و برای فهم بهتر آنها باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و رابطه آنها با همدیگر را پیدا کنید. اما نرم افزار EventSentry گزارش‌هایی به شما ارائه خواهد کرد که منطق این اتفاقات را مشخص کرده و قابلیت خوانایی بیشتری نسبت به حوادث خام دارند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  3 ویژگی‌ نرم افزار Tenable Lumin

با استفاده از نرم افزار EventSentry به عنوان یکی از موفق‌ترین نرم افزارهای امنیتی، با سرعت بیشتری، کاربری که وارد شده است را شناسایی کنید و متوجه بشوید از چه برنامه و با کدام workstation ورود انجام شده و حتی بیابید که کدام فایل چه تغییری کرده است و این تغییر توسط چه کسی انجام شده است.

گزارش‌هایی مبتنی بر وب و API

گزارش‌هایی مبتنی بر وب و API

گزارش‌هایی مبتنی بر وب و API

این نرم افزار یک موتور برای گزارش گیری در اختیار شما قرار خواهد داد. این موتور در تمامی مرورگرهای اصلی و همچنین گوشی‌های موبایل کار می‌کند و برای شما گزارش‌هایی با دسترسی آسان ایجاد خواهد کرد. داشبورد EventSentry داده‌ها و اطلاعات را از تمامی نقاط جمع آوری می‌کند. همچنین این داشبور یک API گسترده برای برنامه شخص ثالث تهیه خواهد کرد.
شما می‌توانید در پایه‌ریزان فناوری هوشمند نسبت به خرید لایسنس EventSentry اقدام کنید.

در چشم انداز دیجیتالی امروزی که به سرعت در حال تحول است، EventSentry نقشی اساسی در تضمین ثبات، امنیت و انطباق زیرساخت های فناوری اطلاعات ایفا می کند. قابلیت‌های نظارت فعال، تشخیص نفوذ قوی و قابلیت‌های مدیریت انطباق، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا محیط فناوری اطلاعات انعطاف‌پذیر را حفظ کنند، به طور موثر به چالش‌های در حال ظهور رسیدگی کنند و خطرات بالقوه را کاهش دهند.

 نتیجه گیری

EventSentry به عنوان یک ابزار جامع و ضروری برای مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات و امنیت ظاهر می شود. مجموعه گسترده ای از ویژگی های آن، همراه با نظارت در زمان واقعی و عملکردهای مدیریت انطباق، آن را به یک انتخاب ارجح برای سازمان هایی تبدیل می کند که برای تعالی عملیاتی و پایبندی به مقررات تلاش می کنند.

کسب‌وکارها با گنجاندن EventSentry در استراتژی‌های فناوری اطلاعات خود، می‌توانند وضعیت امنیتی خود را افزایش دهند، خطرات را به حداقل برسانند، و تجربه‌ای یکپارچه برای کاربر فراهم کنند، که در نهایت باعث موفقیت آنها در چشم‌انداز دیجیتال می‌شود.

در صورتی که تجربه ای در استفاده این نرم افزار دارید می توانید از قسمت نظرات با پایه ریزان فناوری هوشمند  به اشتراک بگذارید.

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من