شبکه, ManageEngine

با نرم افزار DLP McAfee کنترل داده‌ها را در دست بگیرید

نرم افزار DLP McAfee
رای بدهید

معرفی نرم افزار DLP McAfee

داده‌ها و اطلاعات شما به دلایل از پیش مشخص نشده‌ای ممکن است از بین رفته و یا آسیب ببیند. اما شما می‌توانید اطلاعات خود را بر روی فضای ابری (Cloud) نگه‌داری کنید. اگر به دنبال یک فضای ابری امن می‌گردید، نرم افزار DLP McAfee این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد. با استفاده از این امکان، دیگر نگرانی از  بابت آسیب دیدن on-premises data نخواهید داشت.

تصویر1-نرم افزار DLP MacAfee

تصویر1-نرم افزار DLP McAfee

کنترل داده‌ها را در دست بگیرید

اگر شما داده‌ها و اطلاعات حساسی همچون PCI ، PII و PHI دارید، می‌توانید از آنها در محل اولیه (on premises) یا در فضای ابری (Cloud) و یا حتی در نقطه نهایی (Endpoint) حفاظت کنید. این به معنای امنیت و کنترل داده‌های شما در همه جای ممکن است.

نظارت بر عملکرد کاربران با نرم افزار DLP McAfee

کاربران اقدامات زیادی انجام می‌دهند که خواسته یا ناخواسته می‌تواند برای آنها و یا شما مشکلاتی ایجاد کند. شما می‌توانید بر روی تمامی اقدامات آنها نظارت داشته باشید و مشکلات احتمالی را قبل از وقوع، برطرف کنید. این نظارت می‌تواند بر تمامی فعالیت‌های کاربر از جمله ارسال ایمیل یا بارگذاری در فضای مجازی، استفاده از فضای ابری، پرینت و یا حتی تصویر برداری از صفحه مانیتور باشد.

عملکرد خود را بهتر کنید

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار DLP McAfee علاوه بر اینکه از اطلاعات خود محافظت خواهید کرد، گزارشاتی دریافت کنید تا براساس آنها بتوانید عملکرد خود را به سطح بالاتری بهبود بدهید.

تصویر2-نرم افزار DLP MacAfee

تصویر2-نرم افزار DLP McAfee

اختیارات کاربران را بدون نگرانی افزایش دهید

بدون اینکه از امنیت داده‌های خود نگران باشید، به سایر کاربران این اجازه را بدهید تا تحت نظارت شما، اقدامات لازم را براساس نیاز خود انجام بدهند و اسکن‌های نقطه نهایی (Endpoint) را به اجرا درآورند.

نکته: این محصول زیر مجموعه دسته بندی لایسنس manageengine  است که جهت استعلام قیمت و مشاهده دیگر محصولات می توانید اقدام نمایید.

مدیریت Cloud-Native

اگر می‌خواهید که بتوانید در محیط ابری، قوانین و مقررات یا اتفاقات احتمالی را مدیریت و کنترل کنید، می‌توانید بر روی پشتیبانی DLP Endpoint  در MVISION ePO حساب باز کنید.

3 ویژگی‌ اصلی در نرم افزار DLP McAfee

تصویر 3 -نرم افزار DLP MacAfee

تصویر 3 -نرم افزار DLP McAfee

1- طبقه بندی به صورت دستی و غیر خود کار

با استفاده از نرم افزار DLP McAfee کاربران بهتر می‌توانند اسناد و اطلاعات را به صورت دستی دسته بندی کنند. از سوی دیگر، امنیت اطلاعات کاربران و کارمندان افزایش یافته و در نهایت مشغله‌ها و نگرانی‌های کاری کاهش خواهد یافت.

2- پشتیبانی سیستم عامل مک (Mc OS)

اگر شما نیز از افرادی هستید که سیستم عامل مک را برای استفاده‌های خود انتخاب کرده‌اید. می‌توانید امنیت داده‌ها و محتوای خود را با این نرم افزار تامین کنید.

3- قابلیت افزایش امنیت در مقابل تهدیدهای اطلاعات

نرم افزار DLP McAfee این قابلیت را دارد تا به دو نرم افزارMcAfee Threat Intelligence Exchangen و Layer Data Exchange Layer متصل شده و محافظت بیشتری از داده‌ها و اطلاعات شما انجام دهد.

در صورتی که هر گونه سوال یا تجربه ای در این زمینه دارید در قسمت نظرات با پایه ریران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دوازده =