شبکه, ManageEngine

نرم افزار Application Manager

نرم افزار Application Manager
رای بدهید

آشنایی با نرم افزار Application Manager

نرم افزار Application Manager نرم افزار مانیتورینگ کار آمدی است که دید عمیق و گسترده‌ای از میزان کارایی و تجربه کاربری Application‌های حیاتی موجود در سازمان در اختیار شما قرار خواهد داد و مانیتور کردن میزان کاراییی Application ها ساده تر از همیشه در دسترس شما قرار دارد. به شما کمک می‌کند تا هر نرم افزار را به صورت مجزا، URL های موجود در کدهای برنامه نویسی شده شما صرف کمترین زمان تا قبل از اینکه روی تجربه کاربری افراد تاثیر گذارد بهینه کنید. تمامی سازمان‌ها برای بهینه کردن کدهای نرم افزاری خود و همچنین بهبود تجربه کاربری و بهترین خروجی از نرم افزار Application Manager  استفاده می‌کنند. همچنین، این نرم‌افزار قابلیت‌هایی مانند مشاهده جزئیات برنامه‌های نصب شده، مصرف حافظه و باتری، تاریخچه استفاده، حذف برنامه‌های نصب شده، تعیین برنامه‌های پس‌زمینه، مدیریت برنامه‌های دسترسی به اینترنت و مدیریت برنامه‌های بازاریابی را داراست.

نرم افزار Application Manager شامل :

1- نظارت بر عملکرد برنامه :

با استفاده از ابزار Byte-Code ،AMP دقیقی دریافت کنید. مانیتورینگ، بهینه‌سازی نرم افزار به کمک Code-Level ها و کدهای توزیع شده.

2- نظارت بر تراکنش مصنوعی :

کاربری یهتری را از طریق ماینتور کردن سایت شما از چندین نقطه مختلف جغرافیایی برای بهبود تجربه کاربری در اختیار شما قرار می‌دهد. که شامل شبیه ساز صفحه‌های ورود، سبد خرید و سایر اپلیکشین‌های شما خواهد بود.

3- مانیتورینگ چند ابری :

با دسترسی به دیتای خصوصی، عمومی، در فضای Cloud امکان مانیتور کردن و Tshoot، لاگ‌های اپلیکیشن، Server Downtime نرم افزارها را در بسترهای مختلف نظیر AWS ،Azure ،GCP را خواهید داشت.

4- نظارت بر پایگاه داده :

به سادگی امکان حل مشکلاتی که روی کارایی دیتابیس شما تاثیر می‌گذارد را به شما خواهد داد. امکان مانیتور طیف وسیعی از دیتابیس‌ها نظیر Oracle ، SQL Server ،NOSQL ،In-memory ( Memcached ) ،Hadoop را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نرم افزار Application Manager

نرم افزار Application Manager

5- زیرساخت‌هایی را که به برنامه شما قدرت می‌دهد نظارت کنید :

بر تمام مشکلات مربوط به کارایی اپلیکشین خود احاطه کامل داشته باشید. مانیتور و حل مشکلات مربوط به زیر ساخت با بیش از 150 برنامه کاربردی، شامل VM ها، سرور ها، web Server ،Services، در زیر ساخت local خود یا فضای Cloud را به شما خواهد داد.

6- مانیتورینگ کانتینر :

با استفاده از این قابلیت تمامی مشکلات را از ریشه می‌توانید بررسی کنید. مشکل را حل کنید و مطمعن شوید که هیج کدام از منابع شما بیهوده استفاده نمی‌شود و هدررفت منابع نخواهید داشت. امکان مانیتور و بهبود عملکرد Docker ،Kubernetes و Red Hat را در اختیار شما قرار خواهد داد.

7- مانیتورینگ ERP :

بهبود عملکرد کلی راه حل‌های محبوب ERP مثل SAP ،Oracle EBS ،Microsoft CRM & AX و Siebel CRM و پیش بینی مشکلات عملکرد و Bottleneckes به سادگی هر چه تمام.

8- نظارت میان افزار :

با استفاده از این قابلیت با بهبود عملکرد و کاهش ریسک بصورت آنلاین امکان مانیتور کردن و Administration را بصورت واسط در محیط‌هایIBM MQ ، Apache ،ActiveMQ ،Microsoft SharePoint و Apache Kafka برای افزایش بهره‌روی در اختیار شما قرار خواهد داد.

9- نظارت بر وب سایت :

امکان مانیتور کردن وب سایت‌های شما و همچنین سرویس دهنده اینترنت شما نظیر سرویس‌های : HTTPS ،DNS ،FTP ،SSL/TLS Certificate  SMTP ، POP ، Rest API و … را در اختیار شما قرار خواهد داد .

کشف خودکار و نقشه‌برداری Application Manager

کشف خودکار و نقشه‌برداری Application Manager

10- کشف خودکار و نقشه‌برداری وابستگی :

Automated discovery & dependency mapping به شما ارتباط و Dependency تمامی Entities را بصورت شماتیک به شما نشان می‌دهد. شماتیک کلی بصورت پویا با تغییرات شما تغییر خواهد کرد و قابلیت اصلاح خودکار را از طریق CMDB را به شما خواهد داد.

11- AIOps به هشدارهای هوشمند کمک می کرد :

با استفاده از این قابلیت مشکلات را ریشه یابی کنید و به کمک سرویس‌های واسط مشکلات پیش امده را بررسی کنید. راه کارهای خودکاری را مقابله با مشکلات برای پیش آمده آماده کنید تا در حین بروز مشکل بصورت خودکار در محیط در نظر گرفته شده اجرا شود.

12- تجزیه و تحلیل پیشرفته :

با بیش از 500 نمونه report از پیشفرض امکان آنالیز کردن عملکرد نرم افزار، تخصیص منابع مورد نرم افزارها و غیره را در داشبوردی شخصی سازی شدن بر شما فراهم می‌کند.

چرا باید از نرم افزار Application Manager استفاده کرد :

– استفاده و درآمد برنامه :

Application Manager و LOB با استفاده از تجربیات کاربران و تاثیر منفی عملکرد اپلیکیشن‌ها این امکان را برای بهبود عملکرد شما در اختیاراتان قرار خواهد داد.

– MTTR را کاهش دهید :

برای برنامه نویسان امکان بررسی و رفع سریعتر مشکلات را فراهم می‌کند. با بررسی روزانه  الگوی مصرفی منابع استفاده شده امکان بهبود عملکرد را به شما خواهد داد.

– بهبود فرآیندهای DevOps :

به تیم های DevOps/SRE این امکان را می‌دهد تا با تغییر هر کد و اجرای آن تغییرات عملکردی که در اپلیکیشن بوحود می‌آورند را بررسی کنند.

– به حوادث سریعتر پاسخ دهید :

این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا مشکلات عملکرد را قبل از متوجه شدن کاربران به شما هشدار دهد و به سرعت امکان بررسی مشکلات و  سریع‌ترین راه برای حل مشکل را به شما در سطح اپلیکیشن نشان می‌دهد تا بتوانید در اسرع وقت پاسخگوی شکایات مطرح شده از سمت کاربران باشید .

– اطمینان حاصل کنید که برنامه به اهداف تجاری می‌رسد :

با استفاده از این قابلیت به برنامه نویسان این امکان را می‌دهد تا با برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت زیر ساخت مورد نظرشان را بررسی کنند تا مطمعن شوند بهترین تجربه کاربری در راستای اهداف سازمانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

– با اطمینان به ابر مهاجرت کنید :

با استفاده از این قابلیت امکان مهاجرت آسان وایمن را در اختیار شما قرار خواهد داد و به سازمان شما در تداوم سرویس دهی کمک می کند .

نرم افزار Application Manager  در 2 حالت قابل ارائه می‌باشد :

نرم افزار Application Manager در دو حالت رایگان و پولی قابل ارائه می‌باشد. حالت رایگان این نرم افزار شامل بخش‌های اصلی مدیریت برنامه‌ها است و کاربران می‌توانند از آن برای مشاهده جزئیات برنامه‌های نصب شده، مصرف حافظه و باتری، تاریخچه استفاده، حذف برنامه‌های نصب شده، تعیین برنامه‌های پس زمینه، مدیریت برنامه‌های دسترسی به اینترنت و مدیریت برنامه‌های بازاریابی استفاده کنند. اما در حالت پولی، کاربران به قابلیت‌های بیشتری مانند شناسایی برنامه‌هایی که بیشترین مصرف باتری و حافظه را دارند، پیشنهاد حذف آن‌ها، مدیریت برنامه‌های خودکار و پشتیبان گیری از برنامه‌ها دسترسی دارند. همچنین، نسخه پولی این نرم افزار از تبلیغات مستقیم مستثنی است.

شرکت پایه ریزان فناوری هوشمند توانایی ارائه لایسنس معتبر، طراحی و پیاده سازی لایسنس نرم افزار Application Manager را دارد، جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =