شبکه, ManageEngine

نرم افزار OS Deployer با 3 ورژن مختلف

نرم افزار OS Deployer با 3 ورژن مختلف
رای بدهید

نرم افزار OS Deployer یک راه حل همه جانبه برای نصب ساده سیستم عامل

نرم افزار OS Deployer یک راه حل نرم افزاری همه جانبه برای PC Imaging و OS Deployment است. به شما اجازه می‌دهد تا سیستم عامل را در سرورها، کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ‌ها به راحتی و با سرعت بالا استقرار کنید. این نرم افزار از انواع مختلف سیستم عامل، از جمله Windows، Linux، Mac و Android پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می دهد تا تصویر سیستم خود را ایجاد کنید و آن را در سرورهای مختلف استقرار دهید. همچنین، این نرم افزار از PXE پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا سیستم عامل را از طریق شبکه استقرار دهید. OS Deployer به شما اجازه می‌دهد تا سیستم عامل را در گروه‌های مختلف استقرار دهید و مدیریت گروهی را به راحتی انجام دهید و گزارش‌های جامعی از استقرار سیستم عامل، بروزرسانی‌ها و درایورهای سخت افزاری خود بگیرید.

نرم افزار OS Deployer

نرم افزار OS Deployer

در نهایت شما می‌توانید با چند قدم ساده، Admin می‌تواند یک Image برای چندین ورژن مختلف سیستم عامل، شخصی سازی Image متناسب با نیازهای سازمانی شما و همچنین نصب سیستم عامل روی چندین سیستم محتلف را از طریق شبکه انجام دهد. نرم افزار OS Deployer به مدیران شبکه آخرین Image و تکنولوژی توزیع را در اختیارشان قرار می‌دهد که این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت از هدر رفت انرژی تیم IT نیز جلوگیری می‌کند و همچنین به سازمان‌ها در خصوص کاهش هزینه‌های پشتیبانی، آموزش و نگهداری برای نصب سیستم عامل‌های استاندارد در سرتاسر شبکه کمک می‌کند.

نصب OS Imaging & Deployment

نصب OS Imaging & Deployment

3 مرحله ساده برای نصب OS Imaging & Deployment  در نرم افزار OS Deployer :

– Create :

به سادگی از سیستم عامل خود با پیشرفته ترین متدهای Online و Offline ،Image بگیرید.

– Customize :

Image خود را بر اساس نیازهای کاربران خود در سطح سازمان شخصی سازی کنید.

– Deploy :

Image سیستم عامل مورد نظرتان را بر روی چندیدن کامپوتر مختلف با استفاده از تکنولوژی OS Deployers Authentication Passcodes نصب کنید.

بررسی تمامی امکانات

بررسی تمامی امکانات

امکانات اصلی (Key Features) در نرم افزار OS Deployer :

  • Image Live Machines :

نرم افزار OS Deployer از ماشین‌های شما در زمانی که کاربران شما در حال استفاده از آن هستند می‌تواند Image بگیرد بدون اینکه هیچ مشکلی برای کاربر ایجاد کند‌.

  • Uniquely Deploy OS :

با متدهای قدیمی نصب سیستم عامل با متد Authentication Passcodes خداحافظی کنید.

  • Hardware Independent Deployment :

سیستم عامل مورد نظرتان را صرف نظر از مدل سخت افزارتان بصورت اتوماتیک با تنظیمات مدنظرتان و درایورهای مناسب نصب کنید.

  • Customize Deployment :

Image خود را با توجه به نیازهای سازمانی خود شخصی سازی کنید. شما همچنین می‌توانید با تنظیمات Post Deployment مشخص کنید که تعدادی از کامپیوترهای مورد نظرتان چه زمانی Image مورد نظر شما را از طریق شبکه دریافت کنند.

  • Deploy Oss Anywhere :

نرم افزار OS Deployer به شما این امکان را می‌دهد تا سیستم عامل‌های مورد نظرتان بر روی شعب مختلف خود از طریق کنسولی متمرکز نصب کنید.

  • Multiple boot Options :

با استفاده از متد بوت Bare-metal تمامی دستگاه‌های موجود در شبکه که از متدهای Boot از طریق ISO ،USB و PXE ساپورت می‌کنند، سیستم عامل مورد نظرتان را به راحتی روی آن‌ها نصب کنید.

نرم افزار OS Deployer

نرم افزار OS Deployer

شما می‌توانید برای دانلود دموی آنلاین نرم افزار OS Deployer  از سایت اصلی آن اقدام کنید. همچنین، شرکت پایه ریزان فناوری هوشمند توانایی ارائه لایسنس معتبر، طراحی و پیاده سازی لایسنس OS Deployer را دارد، جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =