مجله

بهترین نرم افزار شماره مجازی

بهترین نرم افزار شماره مجازی-پایه ریزان
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین نرم افزار شماره مجازی، موضوع مورد بحث این مقاله برای شما عزیزان است پس تا انتها ما را همراهی کنید، امیدواریم مفید و مورد پسند واقع شود.

شماره مجازی در واقع شماره تلفنی بدون سیم کارت است که وجود حقیقی ندارد و توسط اپلیکیشن ها و سایت های مربوطه می توانید آن را دریافت نمایید. برخی از افراد بنابر دلایل زیادی هنگام نصب اپلیکیشن ها، تمایل ندارند که شماره تلفن خود را در اختیار همه قرار دهند به همین دلیل اقدام به ایجاد یک شماره مجازی رایگان یا پولی می کنند.

برنامه های قابل اعتماد رایگان و پولی زیادی برای ایجاد این شماره وجود دارند که در این مقاله معرفی می کنیم. حفظ حریم شخصی، صرفه جویی در زمان، دور زدن تحریم ها و کاهش هزینه ها از مزایای شماره مجازی به حساب می آیند و همچنین ارتباط با دوستان خارج از کشور و ایجاد چند اکانت در اپلیکیشن های مختلف و وب سایت ها از کاربردهای این شماره هستند.

بهترین نرم افزارهای شماره مجازی

نرم افزارهای زیادی برای ایجاد شماره مجازی موجود است که باید از برنامه های قابل اعتماد و مناسب برای ساخت این شماره استفاده کنید تا حریم خصوصی شما حفظ شود.

در پایان لیستی از قابل اعتمادترین و بهترین نرم افزارهای شماره مجازی را برای شما ذکر می کنیم:

برنامه eSIM Numero: (پیشنهاد شخصی برای کشور ایران) توسط این برنامه می توانید شماره دوم همیشگی و دائم را ایجاد کنید و از مزایای ویژه آن برخوردار شوید.

برنامه 2nd Line: برنامه 2nd Line یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای شماره مجازی است زیرا شماره های قابل اعتماد و تست شده به کاربران ارائه می دهد و به همین دلیل بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد 2nd Line این است که به دلخواه خود می توانید شماره را انتخاب نمایید و از آن برای نصب برنامه های مختلف و فیلتر شده، استفاده کنید.

برنامه Textfree: این برنامه یکی از گزینه های مناسب و بسیار عالی برای ایجاد شماره مجازی است. یکی از ویژگی خاص Textfree این است که برای ساخت حساب کاربری، فقط نیاز به یک ایمیل دارید.

برنامه Burner: توسط برنامه Burner می توانید در بیش از 200 کشور جهان به راحتی شماره تلفن مجازی ایجاد کنید اما لازم به ذکر است که شماره های ایجاد شده غیردائمی و موقت هستند.

این برنامه امکان استفاده روی بیشتر سیستم عامل های اندروید را دارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

برنامه Telso: یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای شماره مجازی، برنامه  Telso است زیرا شماره های کاربردی و امن ایجاد می کند و به علت محبوبیت بالا، کاربران بسیار زیادی دارد.

این برنامه در مواقعی که شما قادر به پاسخ گویی نمی باشید به صورت خودکار، تمام پیام های صوتی و متنی شما را پاسخ می دهد.

برنامه شماره مجازی رایگان

برنامه های زیادی برای ایجاد شماره مجازی رایگان وجود دارد که در ادامه دو مورد از آن ها را معرفی می کنیم:

اپلیکیشن رایگان NextPlus: برنامه همه کاره NextPlus یک گزینه بسیار مناسب و عالی برای کسانی است که تمایل زیادی به راه اندازی یک شماره مجازی رایگان دارند. برنامه NextPlus به شما امکان دریافت شماره تلفن کشورهای مکزیک، کانادا و ایالات متحده را می دهد که به راحتی می توانید برنامه های تلگرام، واتساپ و غیره را با آن نصب کنید.

به طور کلی اصلی ترین قابلیت این برنامه، امکان دریافت و ارسال پیامک و تماس با استفاده از اینترنت است.

اپلیکیشن رایگان TextNow: اپلیکیشن رایگان TextNow یکی از بهترین نرم افزارهای شماره مجازی است که به شما امکان دریافت شماره تلفن ایالات متحده را می دهد.

این برنامه بدون اشتراک گذاری شماره تلفنی واقعی تان به شما امکان دریافت کد تایید، ارسال و دریافت تماس های صوتی و تصویری و پیام کوتاه را می دهد.

برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان

یکی از پرامتیازترین و بهترین نرم افزارهای شماره مجازی، برنامه رایگان  talku است که به تازگی وارد بازار شده است. برنامه talku مناسب برای همه کشورها است به طوری که در هر کشوری که باشید می توانید یک شماره دوم ایجاد کنید.

در واقع این برنامه بسیار پرطرفدار است و به وفور از آن استفاده می شود زیرا روی پلتفرم های متنوع امکان دریافت برنامه را دارد و می توانید از طریق روش های مختلف شارژ رایگان دریافت کنید.

ساخت شماره مجازی رایگان نامحدود

توسط برنامه های رایگان متعددی از جمله برنامه های Nextiva وTextPlus به راحتی می توانید، اقدام به ساخت شماره مجازی رایگان نامحدود کنید.

مراحل ساخت شماره دوم در برنامه های مختلف متفاوت است اما به طور کلی می توانید برنامه مناسب را در همین صفحه از سایت پایه ریزان فناوری هوشمند مشاهده کنید و گوگل پلی دانلود کنید سپس برنامه را نصب کرده و در آن ثبت نام کنید و بعد از طی مراحل لازم به آسانی شماره مجازی را به صورت رایگان ایجاد کنید و برای نصب برنامه هایی از قبیل واتساپ، تلگرام و غیره از آن استفاده کنید.

برخی از مزایای ساخت شماره مجازی رایگان نامحدود به شرح زیر است:

_ راه اندازی سریع و بسیار آسان؛

_ امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی؛

_ اقتصادی و کم هزینه؛

_ دسترسی و نصب برنامه های فیلتر شده توسط این شماره؛

_ اعتبار عالی برای کسب و کار.

شماره مجازی دائمی رایگان

شرکت پایه ریزان فناوری هوشمند به شما راهنمایی های لازم را در خصوص ایجاد شماره مجازی دائمی را در این مقاله می دهد در صورت وجود هر گونه سوال در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای شماره مجازی که بسیار پراستفاده و رایگان می باشد برنامه Calling App Talkatone است.

توسط این برنامه می توانید به صورت رایگان یک شماره ثابت از کشور آمریکا در سریع ترین زمان ممکن و در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

به یقین می توان گفت شماره مجازی دائمی رایگان، حریم خصوصی شما را حفظ می کند و بدون پرداخت هزینه از طریق نصب ایجاد اکانت های متنوع، می توانید با سراسر جهان در ارتباط باشید‌.

جمع بندی

لیستی از قابل اعتمادترین و بهترین نرم افزار شماره مجازی را در این مقاله برای شما معرفی کردیم، امیدواریم مورد پسند شما عزیزان بوده باشد.

شماره مجازی در واقع یک شماره غیر حقیقی بدون سیمکارت است که به صورت رایگان یا پولی توسط برنامه های مختلف از یک کشور دیگر دریافت می کنید. نرم افزار های ذکر شده در مقاله به آسانی روی تمام گوشی های اندروید نصب می شوند و یک شماره مجازی موقت یا دائمی را برای شما ایجاد می کنند. توسط این شماره می توانید به صورت رایگان و فقط با مصرف اینترنت، پیامک، تماس صوتی و تماس تصویری را ارسال و دریافت نمایید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و خاص شماره مجازی این است که در صورت برقراری تماس با شماره کشورهای دیگر، موقعیت مکانی شما به هیچ وجه آشکار نمی شود و محرمانه می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نه =