شبکه, Solarwinds

نرم افزار User Device Tracker و7 قابلیت جالب توجه!

نرم افزار User Device Tracker
رای بدهید

نرم افزار User Device Tracker چیست؟

نرم افزار User Device Tracker برای مکان یابی کاربران در شبکه و همچنین مکان‌یابی و جستجوی دستگاه‌های موجود در شبکه طراحی شده است.

نرم افزار User Device Tracker 

نرم افزار User Device Tracker

ویژگی‌های نرم افزار User Device Tracker

  • تعیین کاربران و دستگاه های موجود در شبکه
  • شناسایی کاربران با Active Directory
  • Whitelist کردن Host‌ها برای کنترل دستگاه‌ها و سخت افزارها در شبکه
  • پیدا کردن دستگاه‌ها و کاربران مشکوک با User Device Tracker
  • مرتبط کردن توپولوژی شبکه را با Endpoints و کاربران
  • امکان روشن و خاموش کردن پورت‌های سوئیچ از راه دور
کاربردهای نرم افزار User Device Tracker

کاربردهای نرم افزار User Device Tracker

کاربردهای نرم افزار User Device Tracker

  1. کاربر می‌تواند با جست و جوی خودکار سوئیچ‌ها، پورت‌ها و دستگاه‌های شبکه، بر آن نظارت کامل داشته باشید. همچنین با بررسی Active Directory، می تواند اطلاع یابد چه کسی به دستگاهی در شبکه وارد شده است.
  2. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند دستگاه‌های متصل به Host شبکه و به پورت‌های سوئیچ را با سرعت بالا شناسایی کند.
  3. SolarWinds User Device Tracker (UDT) به طور خودکار سوئیچ ها، پورت‌ها و دستگاه های شبکه را پیدا کرده به آ‌ن‌ها نظارت می‌کند. این نرم افزار، با ایجاد یک لیست برای پیگیری دستگاه‌هایی که مشکوک رفتار می‌کنند، آن‌ها را زیر نظر می‌گیرد.
User Device Tracker 

User Device Tracker

  1. این نرم افزار کمک می‌کند تا به راحتی دستگاه‌هایی ناشناس را پیدا کنید و روی آن‌ها نظارت‌های لازم را انجام دهید. هنگامی که دستگاه‌های غیرمجاز شناسایی می‌شوند، User Device Tracker می‌تواند پورت سوئیچ مربوطه را ببندد و از بروز مشکلات ناخواسته مانند آسیب و یا سرقت اطلاعات جلوگیری کند.
  2. کاربر با استفاده از نرم افزار User Device Tracker پورت‌های خالی را پیدا کرده با به کارگیری از پورت های استفاده نشده، به جای هزینه کردن برای سخت افزارهای اضافی، در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد کرد. به علاوه میتواند با شناسایی سریع سوئیچ‌هایی که به حداکثر ظرفیت نزدیک می‌شوند، برای اضافه کردن آن‌ها اقدام نماید.
  3. این نرم افزار، تعارضات IP را تشخیص داده و با استفاده از IPAM هشدارهایی به کاربر ارسال می‌کند. کاربر در این مواقع با خاموش کردن پورت از طریق User Device Tracker دستگاه غیرمجاز را غیرفعال می‌کند.
  4. User Device Tracker پشتیبانی از دستگاه Viptela vEdge را برای تعیین آن‌چه مستقیماً به آنها متصل است، برای کاربر فراهم می‌کند. از دیگر نرم افزارهای شرکت سازنده این نرم افزار یعنی Solarwinds می‌توان به NAM، SCM، ARM، NPM، NOM، NTA، NCM،  IPAM،DPA ، SRM، WHD، WPM، LEM، NTM VNQM،  SAM، VMو  UDT اشاره کرد.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  4 ویژگی نرم افزار Kiwi Syslog Server

در همین راستا، شما می‌توانید در پایه‌ریزان فناوری هوشمند، نسبت به خرید لایسنس User Device Tracker اقدام کنید از استعلام قیمت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 5 =