امنیت, Other

با نرم افزار CyberArk مدیریت را 100 درصدی را اعمال کنید!

نرم افزار CyberArk
رای بدهید

برسی اولیه از نرم افزار CyberArk

نرم افزار CyberArk به شما امکان خواهد داد تا حتی از کمترین امتیازهای امنیتی در تمامی identity ها، devices ها و همچنین در برنامه‌ها برخوردار شوید. این موارد در هرکجا که باشند، از نقاط پایانی (endpoint) تا فضای ابری (Cloud) گسترش خواهد داشت. جالب است بدانید که نرم افزار CyberArk رتبه یک را در حفظ امنیت شبکه از بین رقبای خود به دست آورده است.

نرم افزار CyberArk

نرم افزار CyberArk

با استفاده از نرم افزار CyberArk از قبل آماده باشید

نرم افزار CyberArk به شما کمک خواهد کرد تا از identitiy ها و asset ها در برابر اتفاقات، مشکلات و یا حملات احتمالی محافظت کنید و با بررسی تمامی احتمالات ممکن، راهکارهایی برای پیشگیری از آنها ایجاد کرده و یا برای برطرف کردن آنها خود را از زمان قبل از وقوع این موارد، آماده کرده باشید.

همه چیز را با اجرای نرم افزار CyberArk مدیریت کنید

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار امنیتی CyberArk یک راهکار یکپارچه برای identity-oriented و موارد مرتبط با آن داشته باشید.

تضمینی برای امنیت شما

نرم افزار CyberArk Privileged Access Management راهکارهایی در اختیار شما قرار خواهد داد که تضمینی برای امنیت داده‌های مهم و ارزشمند و اعتبارنامه‌ها خواهد بود. این اطلاعات در هرجایی که باشند، مانند on-premise ها و یا فضای ابری با استفاد از نرم افزار CyberArk در امنیتی تضمین شده قرار خواهند داشت.

تضمینی برای امنیت شما

تضمینی برای امنیت شما

راهکاری ایمن برای کنترل و نظارت بر دسترسی‌ها

با استفاده از نرم افزار CyberArk می‌توانید همیشه و به صورت مستمر حساب‌ها را تحت نظارت داشته باشید و آنها را مدیریت کنید. شما می‌توانید با نرم افزار CyberArk جلسات مهم را کنترل کرده و فعالیت‌هایی که ممکن است برای سیستم شما مشکلی ایجاد کنند را محدود و یا به کلی از اجرای آنها جلوگیری کنید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  تحلیل Splunk Enterprise با 6 قابلیت به عنوان SIEM

کنترل فضای ابری

نرم افزار CyberArk به شما کمک خواهد کرد تا نظارت دائمی بر روی فضای ابری یا کلودها داشته باشید. هوش مصنوعی به شما کمک خواهد کرد تا پیکربندی‌ها و یا دسترسی‌های اشتباه احتمالی را پیدا کرده و اصلاح کنید. همچنین با استفاده از نرم افزار CyberArk می‌توانید، دسترسی‌هایی که بدون استفاده رها شده‌اند را نیز بیابید و برای آنها تصمیم لازم را اتخاذ کنید.

راهکاری برای شکاف‌های امنیتی

ممکن است انواعی از شکاف‌های امنیتی در محیط‌های عمومی یا خصوصی ایجاد شود. ممکن است فضاهای ابری ترکیبی دچار شکاف امنیتی بشوند و یا SaaS دارای این مشکل باشد. شما با استفاده از نرم افزار CyberArk می‌توانید تمامی شکاف‌های امنیتی را برطرف کنید.

با نرم افزار CyberArk، خطر را از برنامه‌های تجاری دور کنید

در دنیای امروز و وابستگی تجارت‌ها به داده‌ها و برنامه‌های تجاری، حفظ امنیت آنها اهمیت زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید با اجرای نرم افزار CyberArk برنامه‌های تجاری خود را ایمن کرده و از اطلاعات ارزشمند خود محافظت کنید.

Endpoint Privilege Manager

به یاد داشته باشید که هدف حمله‌های سایبری همیشه فضای ابری نیست و باید از نقاط پایانی نیز در برابر سرقت‌های احتمالی محافظت کرد. نرم افزار CyberArk نظارت به تمامی برنامه‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد تا اطلاعات ارزشمند شما در کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز یا مک و یا حتی در سرورهای ویندوز با امنیت بالایی حفظ و نگهداری شوند.

مدیریت دسترسی Vendor

مدیریت دسترسی Vendor

مدیریت دسترسی Vendor

اگر می‌خواهید به راحتی برای Vendor دسترسی ایمن و از راه دوری را ایجاد کنید و به VPN و پسورد نیاز نداشته باشید، نرم افزار CyberArk به شما امکان یک دسترسی امن، حتی برای مهمترین اطلاعات و asset های فنآوری اطلاعات را خواهد داد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  معرفی نرم افزار Acunetix Premium و 3 دلیل خوب برای استفاده

حداقل تهدیدهای احتمالی داخلی

دسترسی‌هایی که شما به کارمندان خود می‌دهید، ممکن است عاملی برای یک تهدید داخلی باشد، در نتیجه با استفاده از نرم افزار CyberArk، نظارت و کنترل کاملی بر روی انواع دسترسی‌ها داشته باشید.

در همین راستا، شما می‌توانید در پایه ریزان فناوری هوشمند جهت خرید لایسنس CyberArk اقدام کنید. در صورت هر گونه سؤال کارشناسان مربوطه پاسخگوی شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 8 =