شبکه, ManageEngine

apm چیست؟

apm چیست-پایه ریزان
رای بدهید

apm چیست؟ این لغت مخفف نام کامل نرم افزار Application Performance Monitoring که در این مقاله به طور کامل در مورد آن بررسی خواهد شد.

نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

استفاده از نرم افزار Application Performance Monitoring (APM) برای توسعه دهندگان می‌تواند نقشی حیاتی و تعیین کننده داشته باشد. توسعه دهندگان نرم افزارها همیشه نیاز دارند تا تسلط کاملی بر عملکرد قسمت‌های مختلف نرم افزار داشته باشند.

این تسلط کمک خواهد کرد تا مشکلات و نقاط ضعف یک نرم افزار و دلیل این نقاط ضعف به خوبی مشخص شوند و راحت‌تر بتوان آنها را برطرف نمود.

در واقع مانیتورینگ عملکرد برنامه این امکان را به یک توسعه دهنده نرم افزار خواهد داد تا بر بخش خاصی از نرم افزار که نیاز به اصلاح یا بهبود دارد، متمرکز شده و عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشد.

2-نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

1-نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

مشخص است که نتیجه نهایی این موضوع، رضایت بیشتر کاربران در استفاده از نرم افزار خواهد بود. اگر شما نیز در حال توسعه یک نرم افزار هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما نگاهی به این نرم افزار و کاربردهای آن داشته باشید. بدون شک مقاله apm چیست اطلاعات جامعی در مورد این نرم افزار به شما خواهد داد.

نرم افزار Application Performance Monitoring در یک نگاه

نرم افزار Application Performance Monitoring یا نرم افزار APM به طور کلی 4 اقدام اصلی برای شما انجام خواهند داد:

  • کارایی و عملکرد برنامه یا نرم افزار شما را زیر نظر داشته و اختلالات احتمالی را شناسایی خواهد کرد؛
  • هشدارهای لازم در رابطه با مشکلات احتمالی را به شما اعلام کرده و منبع مشکل را مشخص خواهد کرد؛
  • تاثیر وقوع این مشکل بر روی عملکرد را آنالیز کرده و در این رابطه به شما اطلاع رسانی خواهد کرد؛
  • در برطرف کردن مشکلات به شما کمک کرده و از بروز دوباره آنها جلوگیری خواهد کرد.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نظارت 100درصدی با نرم افزار Riverbed روی فضای ابری!

کاهش زمان پاسخگویی

نرم افزار Application Performance Monitoring به شما به عنوان توسعه دهنده یک نرم افزار کمک خواهد کرد که خطاها را در سریعترین زمان ممکن بشناسید و آنها را با سرعت بیشتری برطرف کنید.

در واقع نرم افزار APM یا نرم افزار Application Performance Monitoring یا نرم افزار Application Performance Monitoring (APM) به شما کمک خواهد کرد تا زمان متوسط تشخیص خطا که به آن (MTTD) گفته می‌شود را کاهش دهید و از زمان متوسط حل خطا که به آن (MTTR) گفته می‌شود نیز بکاهید. این پاسخ کاملی می تواند به سوال apm چیست باشد اما بیشتر بررسی خواهیم کرد.

1-نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

2-نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

 شناسایی بهتر ساختار شبکه با دانستن apm چیست

نرم افزار Application Performance Monitoring (APM) به شما این قابلیت را خواهد داد که یک نمای کامل از معماری برنامه داشته باشید و در واقع توپولوژی برنامه را می‌توانید به راحتی و با دقت بالایی مجسم کنید.

بر اجزای طراحی شده مدیریت داشته باشید

اگر از Application Performance Monitoring استفاده کنید، خواهید توانست تا معاملات مهم را مشخص کنید و بتوانید عملکرد آنها را به راحتی آنالیز کنید. custom dashboard طراحی شده در این نرم افزار نیز به شما این امکان را خواهد داد تا دسته بندی مورد نظر خود را انجام دهید و مشکلات را بتوانید به صورت کامل برطرف کنید.

3-نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

3-نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

اطلاع رسانی با استفاده از هوش مصنوعی APM

Application Performance Monitoring این توانایی را دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی، هشدارهایی برای پیش بینی مشکلات اعلام کند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار و لایسنس solarwinds و 5 نرم افزار مرتبط

ابزار anomaly engine در این نرم افزار خواهد توانست رفتار برنامه را زیر نظر داشته باشد و در صورتی که عملکردی تغییر کرده و یا بخشی از نرم افزار به صورت غیر معمول عمل کند، به شما اطلاع رسانی کند. در واقع با استفاده از این ابزار هوشمند که در نرم افزار APM  تعبیه شده است، این توانایی را خواهید داشت تا قبل از اینکه کاربران شما با یک مشکل روبرو بشوند، شما از مشکل احتمالی آگاهی داشته و آن را برطرف خواهید کرد.

4-نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

4 – نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

بهبود عملکرد با نرم افزار Application Performance Monitoring (APM)

نرم افزار Application Performance Monitoring (APM) به شما کمک خواهد کرد تا از هر نقطه در دنیا و در هر زمانی، عملکرد برنامه را تحت نظارت و کنترل خود داشته باشید. شما خواهید توانست که خطاهای JS را برطرف کنید و زمان بارگذاری را بهبود ببخشید تا front-end عملکرد بهبود یافته‌ای داشته باشد.

شرکت پایه ریزان فناوری هوشمند، در راستای ارائه انواع لایسنس‌های معتبر این امکان را به شما ارائه می‌دهد که انواع لایسنس سیسکو، لایسنس امنیت شبکه و لایسنس نرم افزار شبکه را دریافت کنید.

همچنین، برای خرید لایسنس نرم افزار Application Performance Monitoring می‌توانید استعلام قیمت کنید.

امیدواریم توانسته باشیم پاسخ کاملی برای مقاله apm چیست داده باشیم و شناخت کاملی نسبت به این نرم افزار پیدا کرده باشید. در صورتی که هر سوالی در این رابطه دارید در قسمت نظرات اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =