شبکه, ManageEngine

نرم افزار Remote Access Plus

نرم افزار Remote Access Plus
رای بدهید

نرم افزار Remote Access Plus به عنوان یک نرم افزار Enterprise در ضمنیه Remote است که به Administrator ها کمک می‌کند تا مشکلات ریموت کاربران  را از محیطی متمرکز حل کنند. به کمک ابزارهای پیشرفته نرم افزار Remote Access Plus نظیر : Advance remote access control ،System Manager ،Wake on LAN ،remote shutdown ،Remote File Transfer و … حل مشکلات مربوط به این حوزه را از چندین روز به چند دقیقه کاهش می‌یابد.

نرم افزار Remote Access Plus

نرم افزار Remote Access Plus

چرا باید از نرم افزار Remote Access Plus استفاده کنیم ؟

  • Advanced Remote Control :

HIPPA به کمک نرم افزار مدیریتی Remote desktop به شما با اضافه کردن 10 قابلیت ویژه در ویندوز و مک و لینوکس به کمک شما می‌آید.

HIPPA به کمک نرم افزار مدیریتی Remote desktop

HIPPA به کمک نرم افزار مدیریتی Remote desktop

  • System Manger :

بصورت Remote دسترسی کامل یه سرویس های ویندوز، CMD ،Registery ،User manager، فایل‌ها، پرینتر و … را خواهید داشت.

  • Wake on LAN :

با یک کلیک ساده شما می‌توانید تمامی کامپوتر‌هایی که روی آنها Agent نرم افزار Remote Access Plus نصب شده است را از به سادگی روشن کنید‌.

  • Voice & Video Chat :

با کمک Video ،Voice و Chat شما می‌توانید راهنمایی‌های لازم را در خصوص نحوه برطرف کردن مشکلات کاربران در  را به آنها بدهید.

ویدیو چت  Remote Access Plus

ویدیو چت Remote Access Plus

  • Remote Shutdown :

شما با دانستن کامپیوترهایی که هیچ گونه فعالیتی رو آن‌ها صورت نگرفته و از آن‌ها استفاده‌ای نمی‌شود یا بصورت دسته جمعی و یا Single بصورت remote کامیپوترها را  خاموش، قفل و یا Sleep کنید.

  • Powerful Reports :

به کمک نرم افزار Remote Access Plus شما قادر خواهید بود تا تمامی فعالیت‌های مربوط به Remote Session کاربران و همچنین Chat history و Registery و … را ماینتور و Export بگیرید.

بایگانی چت‌ها در Remote Access Plus

بایگانی چت‌ها در Remote Access Plus

نرم افزار Remote Access plus  دارای 3 ورژن مختلف است :

Professional Standard Free
Complete remote computer access with +12 troubleshooting tools Advanced Remote Desktop Access for troubleshooting Fully-functional , perfect for small businesses (  10 Computers )

شما می‌توانید دموی آنلاین نرم افزار Remote Access Plus را از سایت اصلی آن دانلود کنید. همچنین، شرکت پایه‌ریزان فناوری هوشمند توانایی ارائه لایسنس‌های شبکه، طراحی و پیاده سازی لایسنس Remote Access Plus را دارد، جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =