شبکه, ManageEngine

نرم افزار AD360 یک راهکار عالی برقراری امنیت است

نرم افزار AD360
رای بدهید

نرم افزار AD360 چیست؟

نرم افزار AD360 یک راه حل IAM ( Identity and Access Management ) برای مدیریت و شناسایی، مدیریت دسترسی به منابع، برقراری امنیت است. از دیدگاه کاربران، مدیریت پسورد بصورت خودکار، مانیتور کردن تغییرات ساختار Active Directory ،SSO ( Single Sign-On ) برای نرم افزارهای سازمانی، نرم افزار AD360 به سادگی به شما در انجام تمامی وظایف IAM کمک خواهد کرد. به طور کلی، یک نرم افزار مدیریت هویت و دسترسی است که توسط شرکت ManageEngine ارائه شده است. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و با کارایی بالا، مدیریت کاربران، گروه‌ها، سیاست‌های دسترسی و دسترسی های کاربران را در Active Directory انجام دهید. همچنین، AD360 از امنیت بالایی برخوردار است و به شما امکان مدیریت و کنترل دسترسی‌های کاربران در سطح شبکه و برنامه‌های مختلف را می‌دهد. این نرم افزار قابلیت‌های مختلفی از جمله مدیریت گواهینامه‌ها، مانیتورینگ و گزارش گیری، تحلیل رفتار کاربران و مدیریت دسترسی‌های دوربین‌های مداربسته را نیز داراست.

نرم افزار AD360

نرم افزار AD360

نرم افزار AD360 تمامی این قابلیت‌ها را برای Windows Active Directory ،Exchange Server و Office 265 در اختیار شما قرار خواهد داد. با کمک نرم افزار AD360 شما می‌توانید با انتخاب ماژول مورد نظرتان و شروع فرآیند IAM بصورت On-permises در محیط خود به وسیله یک کنسول واحد تمامی وظایف خود را از طریق آن کنترل کنید.

قابلیت‌های اصلی نرم افزار AD360 :

1- مدیریت چرخه عمر کاربر را ساده کنید:

به سادگی فرآیند ساخت و مدیریت اکانت و میل باکس را برای چندین کاربر در سطح دامین ، Exchange Server ، سرویس های Office 365 و G Suite از طریق کنسول واحد مدیریت کنید .

2- Securely audit AD , Office 365 and File Servers :

متوجه تمامی تغییرات صورت گرفته در AD ،Office 365 ،Windows Server و Exchange Server شوید. شما قادر خواهید بود تمامی فعالیت‌های کاربران از جمله User Logon، تغییرات AD Object ، را به صورت آنی مشاهده کنید و با استفاده از استانداردهای SOX ،HIPPA گزارش‌گیری دقیق از فعالیت‌ها به دست آورید.

برنامه‌های کاربردی سازمانی

برنامه‌های کاربردی سازمانی

3- SSO برای برنامه‌های کاربردی سازمانی :

نرم افزار AD360 امنیت را برای کاربران با One-Click Access برای دسترسی به برنامه‌های سازمانی فراهم می‌آورد. با یک کلیک ساده، کاربران قادر خواهند بود به تمامی برنامه‌های خود نظیر Office 365 ،G Suite ،Salesforce و یا هر برنامه‌ای که از متد SAML استفاده می‌کند بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود بهره ببرند.

AD360 Self Service

AD360 Self Service

4- مدیریت رمز عبور سلف سرویس :

با استفاده از قابلیت مدیریت پسورد در AD360 Self Service کاربران به تنهایی قادر خواهند بود پسورد اکانت خود را ریست کنند که این عمل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود . شما قادر هستید از Self Service برای بقیه وظایف کاربردی نظیر آپدیت کردن Attribute کاربران و همچنین عضویت در گروه های مختلف استفاده کنید .

5- اتوماسیون با گردش کار تایید:

وظایف روتین مدیریتی خود را مانند AD Cleanup را بصورت خودکار برای کاهش لود کاری مدیران شبکه و همچنین کاربران Help Desk برای افزایش بهره‌وری به نرم افزار AD360 واگذار کنید.

6- تفویض میز کمک مبتنی بر نقش:

وظایف مدیریتی خود را در AD و Office 365 به کاربران non-administrative از طریق ساختن Role های مربوط به آن‌ها واگذار کنید. شما می‌توانید Role‌هایی بسازید که شامل وظایف مدیریتی، گزارش گیری، َAudit و .. را از طریق AD و Office 365.

7- پشتیبان‌گیری و بازیابی فاجعه:

به سادگی امکان Backup & Restore ،AD Objects ،Exchange Mailbox ،SharePoint Online ،OneDrive for Business و … را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما قادر خواهید بود برای سرعت بخشیدن به Backup ها از نوع Incremental استفاده کنید و تسک‌های Backup مورد نظرتان را زمانبدی کنید.

شما می‌توانید برای دموی آنلاین نرم افزار ManageEngine AD360 از سایت اصلی آن دانلود کنید. در همین راستا، شرکت پایه ریزان فناوری هوشمند توانایی ارائه لایسنس معتبر، طراحی و پیاده سازی راهکار لایسنس AD360 را دارد، جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =