امنیت, Other

با نرم افزار Wallix رمزهای عبور را مدیریت کنید

نرم افزار Wallix
رای بدهید

ویژگی‌های اصلی نرم افزار Wallix را بهتر بشناسید

نرم افزار Wallix به شما کمک خواهد کرد تا با Management capabilities و Privileged Session  با قدرت بیشتر و به آسانی از داده‌ها و اطلاعات ارزشمند خود در برابر حملات سایبری محافظت کنید. با کمک Wallix خواهید توانست که تهدیدهای سایبری را زیر نظر داشته باشید و بر عملکرد جلسات نظارت کنید. با این ابزار قدرتمند کنترل و بهره وری بهتری را برای مدیران IT ایجاد خواهید کرد.

نرم افزار Wallix

نرم افزار Wallix

با نرم افزار Wallix رمزهای عبور را مدیریت کنید

vault   رمز عبورهای قدرتمند و فضای امنی برای ذخیره مدارک و اطلاعات ارزشمند و مهم در اختیار شما قرار می‌دهد. با این ابزار می‌توانید حتی محیط‌های ناامنی مانند یک فایل اکسل را با رمز عبورهای قدرتمند، ایمن کنید. با این ابزار شما خواهید توانست که پس از تعویض پسوردها، سرویس را به صورت خودکار ری استارت کنید و گذرواژه‌هایی مثل admin و یا root که به صورت عمومی استفاده می‌شوند را حذف کنید تا امنیت بالاتری برای داده‌های خود ایجاد کنید.

کنترل و مدیریت دسترسی‌ها

Wallix به شما این امکان را خواهد داد تا کاربران و کارمندانتان بتوانند از هر نقطه‌ای با امنیت کامل دسترسی لازم را داشته باشند و از ورود افراد غریبه و ناشناس جلوگیری کنید. WALLIX Access Manager این وظیفه را برای شما بر عهده گرفته و به بهترین نحو به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

ابزار PEDM در نرم افزار Wallix

Privilege Elevation and Delegation Management که به اختصار به آن PEDM می‌گوییم، سطح دسترسی‌ها را کنترل خواهد کرد. با PEDM کمترین حد دسترسی را می‌توانید ایجاد کنید تا نگرانی از حمله‌های سایبری نداشته باشید و بدون اینکه بهره‌وری در کسب و کار یا تیم شما دچار مشکلی بشود، از داده‌های با اهمیت و ارزشمند خود محافظت کنید.

کنترل و مدیریت دسترسی‌ها Wallix

کنترل و مدیریت دسترسی‌ها Wallix

دسترسی از راه دور با امنیت بیشتر و هزینه کمتر

هرقدر دورکاری در دنیای امروز کاربرد بیشتری پیدا می‌کند، نیاز به یک محیط امن و دسترسی با ایمنی بالا بیشتر می‌شود. راهکارهایی همچون VPN ها هزینه زیادی داشته و با پیچیدگی‌های خود کار را با دشواری مواجه خواهند کرد. WALLIX Bastion به شما کمک خواهد کرد تا یک راهکار جدید و مقرون به صرفه را با امنیت بالاتری مبتنی بر HTML5 داشته باشید. راهکاری که با هر مرورگری قابل استفاده است و نیاز شما به اتصال‌هایی همچون RDP ، SSH و یا telnet را از بین خواهد برد. با نرم افزار Wallix مدیران IT می‌توانند در جلسات از راه دور همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشند.

فقط در زمان تعیین شده و فقط با سطح دسترسی مشخص شده

قوانین و قواعد Just-in-Time (JIT) و Zero Standing Privileges در Wallix کمک خواهند کرد تا هر کاربری فقط در زمانی که برای او مشخص شده است به اطلاعات مشخصی در سطح امنیتی تعیین شده دسترسی داشته باشد. این به معنی کاهش احتمالات حملات سایبری و بالاترین سطح امنیتی برای محافظت از داده‌ها و اطلاعات ارزشمند است.

مقیاس پذیری و سادگی Wallix

مقیاس پذیری و سادگی Wallix

Pam، مقیاس پذیری و سادگی در انتخاب ماژول

WALLIX Bastion راهکاری ماژولار است. در نتیجه شما می‌توانید بر اساس نیاز خود و سازمان خودتان راهکار مناسبی برای خود انتخاب کنید. Bastion به راحتی و با سرعت راه اندازی می‌شود و برای کاربرد آسان‌تر مدیران از این ابزار، امکانات خاصی در آن تعبیه شده است. در نتیجه شما و تیم فنآوری اطلاعات شما هزینه‌های مدیریتی، نگهداری و زیرساختی کمتری را متحمل خواهید شد.

اهمیت نرم افزار Wallix

اهمیت نرم افزار Wallix

AAPM برای DevOps و اتوماسیون

با استفاده از نرم افزار Wallix می‌توانید رمز عبور برنامه را مدیریت کنید و با ابزارهایی همچون  و  یکپارچه عمل کنید. همچنین می‌توانید رمز عبورهای سخت اسکریپت های متنی و فایل‌های پیکربندی برای اتوماسیون را با خیالی راحت حذف کنید. همچنین می‌توانید از قابلیت ادغام با سیستم‌های صنعتی استفاده کرده و رمز‌های عبور درگاه‌های صنعتی متصل را به آسانی بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =