امنیت, Tenable

برسی نرم افزار Tenable-SC با 10 مزیت کاربردی

برسی نرم افزار Tenable-SC
رای بدهید

نرم افزار Tenable-SC چیست و چه کاربردی دارد؟

Tenable-SC بر همه چیز اشراف داشته باشید و تمامی اتفاقات و خطرات احتمالی را پیش بینی کنید. خطرات خود را بشناسید و با Tenable.sc آسیب پذیری های خود را اولویت بندی کنید و برای رفع آن ها اقدام کنید. مجموعه محصولات Tenable.sc به صورت Local مدیریت و همچنین با فناوری Nessus پشتیبانی می شوند. محصولات Tenable.sc تمامی آسیب ها را به صورت مداوم ارزیابی میکند و در لحظه به شبکه شما ارائه میدهد. با این امکان نقاط آسیب پذیری به شبکه به حداقل میرسد. با توجه به نیاز ما به امنیت داده‌ها و رفع مشکلات امنیتی در شبکه‌های کامپوتری، استفاده از ابزارهای تحلیل و بررسی آسیب‌پذیری شبکه، اهمیت بسیاری به خصوص برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دارد.

نرم افزار Tenable-SC

نرم افزار Tenable-SC

نرم افزار Tenable-SC یکی از قوی‌ترین این ابزارها است که به متخصصان وب و به افرادی که مسئول امنیت در شبکه‌های کامپوتری هستند، کمک می کند تا مشکلات امنیتی و نقاط آسیب پذیر در این شبکه‌ها را شناسایی نمایند.

تحلیل آسیب‌پذیری شبکه در tanable-sc

تحلیل آسیب‌پذیری شبکه در tanable sc

نرم افزار Tenable.SC  چیست؟

Tenable-SC یکی از محصولات تحلیل آسیب‌پذیری شبکه‌های کامپیوتری است. این نرم افزار به شما به عنوان مسئول امنیت شبکه کمک می‌کند تا بر همه رویدادهای شبکه اشراف داشته باشید و تمامی اتفاقات و خطرات احتمالی را پیش بینی کنید. استفاده از نرم افزار Tenable.SC باعث می‌شود خطرات بالقوه موجود دریک شبکه کامپوتری را  بیابید سپس آسیب پذیری‌های موجود در شبکه را اولویت بندی کرده و برای رفع آن‌ها اقدام نمایید. این نرم افزار تمامی نقاط آسیب‌زا را به صورت مداوم ارزیابی کرده و در لحظه به مسئول امنیت شبکه ارائه می‌دهد. با انجام این مراحل، امکان حمله به شبکه از این نقاط آسیب پذیر, به حداقل خواهد رسید. این نرم افزارهای اسکن امنیت شبکه در ورژن‌های Nessus، Tenable.io، Tenable Lumin،Tenable.ad، Tenable.ep و Tenable.ot نیز وجود دارند که هر کدام کارایی و کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

 مزیت های کاربردی های نرم افزار Tenable SC

مزیت های کاربردی های نرم افزار Tenable.SC

 مزیت های کاربردی های نرم افزار Tenable.SC

  1. لایسنس Tenable.SC به کاربر امکان مدیریت و پیش‌بینی تمام خطرات احتمالی که یک شبکه کامپوتری را تهدید می‌کند را به صورت Local می‌دهد
  2. این نرم افزار دسترسی کامل و نامحدود در شبکه با با استفاده از اسکنرهای Nessus دارد
  3. نرم افزار Tenable.SC تهدیدها را به سرعت شناسایی و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، تهدیدات را رتبه‌بندی و تحلیل می‌کند
  4. نرم افزار Tenable.SCسرعت بالایی در حل مشکلات و رخدادها داشته و به کاربر در مواقع ضروری هشدارهایی ارسال می‌کند.
  5. نرم افزار Tenable.SC اطلاعات را جمع‌آوری و با رتبه‌بندی داده‌ها، اطلاعات مهم درباره باگ‌ها و مشکلات در شبکه را ارائه می‌کند
  6. نرم افزار Tenable.SC به شما امکان مدیریت و پیش بینی تمام خطرات احتمالی و امکان مدیریت به صورت Local فراهم میکند
  7. با استفاده از نرم افزار Tenable.SC دسترسی کامل و نامحدود در شبکه با اسکنرهای Nessus خواهید داشت
  8.  شناسایی سریع تهدیدها با استفاده از هوش مصنوعی و رتبه بندی تحلیل ها در نرم افزار Tenable.SC فراهم است
  9. سرعت بالای نرم افزار Tenable.SC در حل مشکلات و رخدادها با هشدارها و تیکتینگ
  10.  دسترسی رایگان API برای یک سوسازی مشتریان، جمع آوری و رتبه بندی داده ها
شناسایی و رتبه بندی مشکلات

شناسایی و رتبه بندی مشکلات

بهتر است کمی به توضیح قابلیت هایی که در بالا نام بردیم ببپردازیم برای مثال با استفاده از این نرم افزار، مزایای زیادی هم میتوان برای کاربران شبکه و هم مسئولان امنیت شبکه فراهم کرد. از جمله:

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  21 قابلیت اسپلانک به عنوان SIEM

1. شناسایی و رتبه بندی مشکلات

با استفاده از Tenable.sc مجموعه‌ای از حسگرهای متنوع به صورت کاملا خودکار داده‌های امنیتی موجود در شبکه را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند تا متصدی امنیت شبکه دید کاملی از همه رخدادها و تهدیدهای احتمالی در شبکه داشته باشد. با این روش تمام داده‌ها به صورت مداوم و خودکار تجزیه و تحلیل می‌شود. شما با استفاده از این نرم افزار شبکه را از نظر  تهدیدات ناشناخته به کاربران، برنامه ها و زیرساخت‌های شبکه ابری ارزیابی کنید.

Tenable.sc به شما امکان شناسایی و اولویت‌گذاری تمام آسیب‌ها را می‌دهد. این نرم افزار با  با ارسال اعلان‌های مهم به کاربر، او را از مهم بودن این مشکلات باخبر می‌کند.

2. تجزیه و تحلیل خطر و چاره اندیشی سریع

شما به عنوان مسئول شبکه می‌توانید، از تعداد زیادی گزارش‌های شخصی‌سازی شده استفاده کنید تا دیدی کامل از داده‌های مورد نیاز برای شناسایی خطرات و نقاط آسیب پذیر شبکه به دست آورید. شما همچنین می‌توانید گزارشات مختلف برای کاربرهای متفاوت تهیه کنید تا مطمئن شوید که تمامی تهدیدات در کمترین زمان ممکن شناسایی و بر طرف می‌شوند.

شما همچنین با استفاده از امکانات نرم افزار Tenable.SC می‌توانید گزارش‌هایی برای ارائه به مدیران آماده کرده و به طور خودکار با دیگران به اشتراک بگذارید. به علاوه با استفاده از این نرم افزار و بخش‌های خودکار آن، تیم امنیتی به وسیله هشدارها و اعلان‌ها به سرعت به وجود اختلال و مشکل آگاه شده و به سرعت می‌توانند مشکل را رفع کنند.

شناسایی و رتبه بندی مشکلات

 – نظارت بر همه چیز

با استاده از Tenable.sc مجموعه ای از حسگرهای متنوع به صورت کاملا خودکار داده های امنیتی شما را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند تا به شما دید کاملی از همه ی رخدادها و تهدید های احتمالی در شبکه را بدهد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نرم افزار Tenable.ep با 4 خصوصیت برتر

– تمام داده ها به صورت مداوم تجزیه و تحلیل می شود

به صورت مداوم شبکه خود را  از هر نظری از جمله تهدیدات ناشناخته ارزیابی کنید. شما نباید برسی تغییرات شبکه، کاربران، برنامه ها، زیرساخت های Cloud را از دست بدهید.

– تمامی خطرات احتمالی را پیش بینی کنید

Tenable.sc به شما امکان شناسایی و رتبه بندی تمام آسیب ها را می دهد و با دریافت اعلان های مهم مطمئن شوید که که اختلالی در شبکه شما پیش نمی آید.

چاره اندیشی سریع و تجزیه و تحلیل خطر

– هشدار دریافت کنید

از تعداد زیادی داشبورد و گزارش های  شخصی سازی شده استفاده کنید تا دیدی کامل و کاربردی از داده های مورد نیاز برای شناسایی خطرات و نقاط آسیب پذیر به دست آورید.

– به راحتی شخصی سازی کنید

گزارشات مختلف برای کاربرهای متفاوت تهیه کنید تا مطمئن شوید که تمامی تهدیدات در لحظه ی اول شناسایی بر طرف میشوند. گزارش های درخواستی تهیه کنید و آنها را برنامه ریزی کنید و به طور خودکار با دریافت کنندگان مناسب به اشتراک بگذارید.

– به سرعت اختلال را برطرف کنید

تیم امنیتی شما به وسیله ی هشدارها و اعلان های شخصی سازی شده در لحظه به وجود اختلال و مشکل آگاه میشوند و به سرعت میتوانند مشکل را رفع کنند.

در نهایت شما می‌توانید  برای خرید لایسنس Tenable.SC کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =